آموزشگاه حقوقی Lawctopus دوره آنلاین گواهینامه حقوق فناوری


درباره دانشکده حقوق Lawctopus

از مارس 2020، دانشکده حقوق Lawctopus طیف گسترده ای از مهارت ها را به بیش از 8200 دانشجوی حقوق، وکیل جوان، متخصصان، دانشگاهیان و افراد تجاری در 20 ماه گذشته آموزش داده است.

بیش از 500 دانش آموز دوره های آنلاین ما را با میانگین امتیاز 91/100 گذرانده اند. نه تنها آنها رتبه خوبی دارند (ما آماده بررسی مستقل هستیم)، دوره های ما با یک تجربه یادگیری “گرم” همراه است!

قانون فناوری چیست؟

چشم انداز قانون فناوری در طول سال ها با ظهور فناوری های عصر جدید و رسانه های اجتماعی شاهد رشد فوق العاده ای بوده است. این سیستم های جدید نحوه ارتباط ما را تغییر داده اند!

در حالی که نوآوری در این بخش چندین محصول و خدمات جدید را معرفی کرده است، همچنین چالش‌های جدیدی را در رسانه‌های مختلف ایجاد کرده است – خواه تلویزیون، چاپ، دستگاه‌های تلفن همراه یا اینترنت.

قو،ن فناوری بر حرکت ارتباطات در این پلتفرم های مختلف حاکم است.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

چرا مهم است؟

اهمیت قانون فناوری در جامعه مدرن اخیراً به طور تصاعدی افزایش یافته است. همه ما می د،م که فناوری چقدر ارزشمند است و چگونه زندگی ما را به هر شکل ممکن شکل داده است.

علاوه بر این، با توسعه تلفن همراه و اینترنت پهن باند، ،ت ها، موسسات و شرکت ها اکنون بیش از هر زمان دیگری در فناوری سرمایه گذاری می کنند. سهم آن در اقتصاد به سرعت در حال رشد است و نوآوری هر روز اتفاق می افتد.

از این رو، قو،ن تنظیم کننده فناوری نیز در حال افزایش هستند. طبیعتاً، با توجه به اینکه همه چیز به فناوری متکی است، قطعاً این یک حوزه قانون هیجان انگیز است که باید با آن همراه بود!

چرا باید وکیل فناوری باشید؟

اخیراً، کار از همه بخش‌ها جریان دارد – اعم از تجمیع‌کننده‌های آنلاین، تجارت الکترونیک، پرداخت‌های دیجیتال، تجارت فرامرزی، حفظ حریم خصوصی داده‌ها، بلاک چین و ارزهای دیجیتال، صادرات خدمات فناوری، مقررات هواپیماهای بدون سرنشین، مقررات وسایل نقلیه خودکار و موارد دیگر. ربات‌ها، امنیت سایبری – و مسائل حقوقی مربوط به بسیاری از چنین پیشرفت‌های کلیدی فناوری.

اگر با چنین فناوری جدید و دنیای در حال تغییر اطراف ما هیجان زده می شوید، قانون فناوری می تواند فرصت های بزرگی را به شما ارائه دهد!

ناگفته نماند که قانون فناوری دائماً در حال تغییر است و همه – از وکلا گرفته تا کارآفرینان و سیاستمداران – را در حال پیشرفت است. از این رو، با ادامه اختلالات دیجیتال، توسعه تخصص حقوقی در این حوزه بسیار ارزشمند است.

بر این اساس، آینده شغلی در حقوق فناوری به طور نجومی افزایش یافته است و ا،امات بی حد و حصری برای مشاوره حقوقی در مورد این موضوعات توسط انواع صنایع، استارت آپ ها، شرکت های حقوقی، خانه های سیاست و حتی ،ت ها وجود دارد!

به نظر جالب میاد؟ آیا می خواهید در مورد این حوزه قانون بیشتر بد،د؟

برای ثبت نام در دوره آنلاین گواهینامه قو،ن فناوری دانشکده حقوق Lawctopus اینجا را کلیک کنید.

برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ در این کانال ها با ما در ارتباط باشید.

دوره گواهی آنلاین ما در “قو،ن فناوری” مفاهیم پایه و پیشرفته حقوق فناوری را به شما آموزش می دهد.

نه تنها اصول اولیه را به دست خواهید آورد، بلکه نکات ظریف موضوع را نیز از منظری بسیار عملی به شما آموزش خواهد داد.

این دوره ،یب خوبی از ماژول های خواندنی است که به طور دقیق تحقیق شده است، سخنر، های زنده هفتگی جذاب و تکالیف مفید (با بازخورد فردی و شخصی).

مهمتر از همه، دوره ما با نهایت گرما و دقت ارائه خواهد شد!

این فشرده برای دانشجویان حقوق و وکلای جوان طراحی شده است دوره 2 ماهه اطمینان حاصل می کند که شما همه چیز را در مورد این حوزه حقوقی نوظهور، هیجان انگیز و آینده نگر می د،د.

در پایان این دوره، هدف ما این است که دانشجویان حقوق در دوره های کارآموزی حقوق فناوری خود به خوبی عمل می کنند و وکلای جوان برای ،ب فرصت های بیشتر در این زمینه به خوبی آشنا می شوند.

ساختار دوره

این دوره به طور کلی تمام جنبه های اساسی این حوزه موضوعی را پوشش می دهد – خواه مقدمه ای بر قو،ن فناوری، مقررات فین تک، ارزهای دیجیتال، حفظ حریم خصوصی و داده ها، تجارت الکترونیک، مقررات مخابراتی، مسئولیت واسطه ها و نظارت محتوا، قو،ن رسانه و سرگرمی، و همچنین فناوری های نوظهور.

مروری کوتاه بر ساختار دوره به شرح زیر است:

ماژول 1: مقدمه ای بر حقوق فناوری

این ماژول قو،ن فناوری، نقش حقوقدانان فناوری و حوزه های مختلف عمل در این زمینه را پوشش می دهد. همچنین جنبه های عملی، مانند روش های تحقیق برای متخصصان حقوق فناوری، منابع تحقیق، و همچنین دانش ضروری برای وکلای نوپا در این زمینه را پوشش می دهد.

ماژول 2: فین تک

این ماژول مفهوم فین‌تک را معرفی می‌کند و همچنین به چارچوب قانونی محصولات و خدمات دیجیتال می‌پردازد. همچنین ابزارهای پرداخت پیش‌پرداخت، درگاه‌های پرداخت و تجمیع‌کننده‌ها، بانک‌های پرداخت، UPIها، وام‌دهی دیجیتال و P2P و سایر مؤلفه‌های نظارتی را مورد بحث قرار می‌دهد.

ماژول 3: فین تک (ارزهای رمزنگاری شده)

این ماژول به طور خلاصه مفهوم ارزهای دیجیتال، قانونی بودن آنها و همچنین قو،ن موردی هند در مورد این موضوع را مورد بحث قرار می دهد.

ماژول 4: حریم خصوصی و حفاظت از داده ها

این ماژول تکامل حق بر حریم خصوصی در هند را با تجزیه و تحلیل قو،ن موردی مختلف، قو،ن و رویه قضایی عمومی دنبال می کند. همچنین موضع اتخاذ شده توسط حوزه های قضایی مختلف خارجی، به ویژه در اتحادیه اروپا و ایالات متحده را مورد بحث قرار می دهد. این ماژول همچنین بحثی در مورد GDPR اتحادیه اروپا را پوشش می دهد.

ماژول 5: تجارت الکترونیکی، مسئولیت واسطه، و تعدیل محتوا

این ماژول در مورد مسئولیت واسطه ها و همچنین مک،سم های حذف بحث می کند. این قانون به قانون فناوری اطلاعات 2000، قو،ن فناوری اطلاعات (رهنمودهای واسطه‌ای و کد اخلاق رسانه‌های دیجیتال)، 2021، و قو،ن مسدود ، تحت همین قو،ن می‌پردازد. این ماژول همچنین به تجارت الکترونیک و خدمات بیش از حد یا OTT می پردازد.

ماژول 6: مقررات مخابرات

این ماژول مقررات ارتباطات راه دور در هند را با بررسی قو،ن کلیدی و همچنین و،خانه های ،تی مورد بحث قرار می دهد. همچنین در مورد رژیم صدور مجوز، قو،ن موردی جالب، بحث بی طرفی شبکه در هند و همچنین رژیم سایر ارائه دهندگان خدمات بحث می کند.

ماژول 7: قو،ن رسانه و سرگرمی

این ماژول مقررات حاکم بر رسانه های چاپی، تلویزیون کابلی و رادیو، تراکنش های رسانه ای را مورد بحث قرار می دهد. همچنین در مورد پخش، تبلیغات و مقررات رسانه های جدید تحقیق می کند.

ماژول 8: فناوری های نوظهور

این ماژول به فناوری‌های م،ب و جذاب، آتی، مانند 5G، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، بلاک چین، هواپیماهای بدون سرنشین، اینترنت اشیا، واقعیت افزوده، مجازی و ،یبی و بسیاری از فناوری‌های نوظهور دیگر اشاره می‌کند. مقررات قابل اجرا و ،وم قو،ن آتی در این زمینه را مورد بحث قرار می دهد.

هیجان انگیز به نظر می رسد؟

برای ثبت نام در دوره آنلاین گواهینامه قو،ن فناوری دانشکده حقوق Lawctopus اینجا را کلیک کنید.

برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ در این کانال ها با ما در ارتباط باشید.

هیئت علمی و تیم تحقیقاتی

جیدیپ ردی یک وکیل ارشد فناوری است که در Ni،th Desai Associates کار می کند. فعالیت او بر فناوری های م،ب و تعامل آنها با قانون متمرکز است. به ویژه، او در مورد مقررات فین‌تک، حریم خصوصی و امنیت سایبری، تجارت الکترونیک، مخابرات، و سایر مقررات مربوط به فناوری، سیاست‌های عمومی و موضوعات بحث برانگیز مشاوره می‌دهد.

او از دانشگاه ملی علوم حقوقی بنگال غربی فارغ التحصیل شده و مدرک کارشناسی ارشد خود را به پایان رسانده است. از دانشگاه کالیفرنیا (برکلی)، دانشکده حقوق (حقوق و فناوری).

از او نقل قول شده و در نشریات معتبر هندی و بین المللی منتشر شده است، از جمله Business Standard، The Economic Times، GQ، The Hindu، Livemint، قانون عملی تامسون رویترز، وکیل تجارت دیجیتال، مجله حقوقی فناوری برکلی، مجله هندی قانون و فناوری، و بررسی قانون NUJS.

او در رویدادهای مختلف در مورد قو،ن فناوری و به ویژه مقررات بلاک چین سخنر، کرده است. او همچنین یک دوره گواهی در مورد مقررات و سیاست های بلاک چین در دانشکده حقوق ملی دانشگاه هند تدریس کرده است.

او توسط Chambers and Partners برای راهنمای Fintech هند به ،وان یک پزشک برجسته شناخته شد. او صلاحیت تمرین در هند و کالیفرنیا، ایالات متحده را دارد

Jaideep ماژول های خواندن این دوره را تحقیق و توسعه داده است.

آرپیتا دسای یک وکیل سیاست عمومی است که علاقه زیادی به سیاست های فناوری و مقررات تجاری دارد. آرپیتا که در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق و دیپلماسی در دانشکده فلچر، دانشگاه تافتز دنبال می‌کند، قبلاً با شرکت‌های حقوقی پیشرو هندی مانند Shardul Amarchand Mangaldas & Co. و Trilegal در TMT آنها و همچنین تیم‌های سیاست عمومی و امور نظارتی کار کرده است. .

در آنجا، او به ذینفعان از جمله ،ت هند، شرکت‌های جه،، انجمن‌های صنعتی و جامعه مدنی با مشاوره حقوقی و مشاوره سیاست‌های مربوط به فناوری، رسانه‌ها و قو،ن مخابراتی کمک کرد.

پس از مدرسه حقوق، او همچنین برای یک سال دستیار قانونگذاری عضو پارلمان انتخاب شد، جایی که او این فرصت را داشت که به یک نماینده پارلمان هند در تحقیق و تهیه پیش نویس کمک کند.

آرپیتا ماژول های خواندن این دوره را تحقیق و توسعه داده است.

آدیتیا ایاچیت

آدیتیا ایاچیت دانش آموخته دانشگاه ملی علوم حقوقی بنگال غربی، کلکته است.

پس از فارغ التحصیلی، او در Shardul Amarchand Mangaldas & Co. کار کرد، جایی که تا حد زیادی به یک شرکت بزرگ فناوری چندملیتی در دعاوی مهم تجاری در دادگاه عالی و در زمینه تکالیف قانونی مختلف در OTT و مقررات واسطه، سیستم‌های پرداخت و فضای حفاظت از داده‌ها مشاوره داد. .

پس از آن، او به ،وان یک همکار ارشد در بخش TMT Khaitan & Co در زمینه قراردادهای مخابراتی، فناوری و سایر امور نظارتی کار کرد. او همچنین تجربه استخدام گسترده ای در یک شرکت مخابراتی بزرگ هندی و یک شرکت بزرگ فناوری دارد.

او در حال حاضر در مرکز ویدی برای سیاست های حقوقی در مورد مسائل مربوط به سیاست های عمومی مربوط به معاصر در زمینه قو،ن شرکتی و مالی و قانون و فناوری کار می کند.

Aditya هیئت علمی برای ک، های زنده برای دوره است.

آشنا ستی فارغ التحصیل سال 2018 از آموزش و پرورش شهری دهلی، GGSIPU، دهلی است. از دوران تحصیل در رشته حقوق، او علاقه مند به گشت و گذار در منظر قو،ن فضای مجازی بوده است. او کارشناسی ارشد خود را در رشته حقوق و فناوری در دانشگاه اتاوا به پایان رسانده است. او همچنین یک جامعه ساز است و برای دانشجویان بین المللی هندی در ایالات متحده و کانادا کار کرده است.

در حال حاضر، او رئیس جامعه فضای جوان خلاق هندی است، جایی که در حال ایجاد مدلی برای آگاهی قانونی در میان هنرمندان جوان در هند است. او همچنین در حال کار بر روی پروژه خود است که در آن زمینه های تحقیقاتی و مشاوره ای او بین تلاقی قانون و فناوری مانند بلاک چین، هنر دیجیتال هوش مصنوعی/NFT و غیره قرار دارد.

آشنا در این دوره ک، هایی را در مورد فین تک و ارزهای دیجیتال برگزار خواهد کرد.

شریانگشی گوپتا

شریانگشی گوپتا در سال 2019 از دانشگاه ملی علوم حقوقی بنگال غربی، کلکته، فارغ التحصیل شد. از آن زمان، او با شرکت های حقوقی، از جمله Trilegal (تیم حل اختلاف) و AQUILAW (تیم شرکتی) کار کرده است. او همچنین به‌،وان مشاور حقوقی آزاد برای شرکت‌های نرم‌افزاری، و همچنین شرکت‌های بین‌المللی سهام خصوصی و سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز کار کرده است.

در حال حاضر، او به‌،وان یک توسعه‌دهنده محتوا در دانشکده حقوق Lawctopus، اشتیاق خود را برای نوشتن، ویرایش، و ed-tech قانونی دنبال می‌کند.

Shreyang، توسعه دهنده و مدیر یادگیری این دوره است.

برای ثبت نام در دوره آنلاین گواهینامه قو،ن فناوری دانشکده حقوق Lawctopus اینجا را کلیک کنید.

برای تصمیم گیری به کمک نیاز دارید؟ در این کانال ها با ما در ارتباط باشید.


منبع: https://www.lawctopus.com/lawctopus-law-sc،ol-technology-law-online-course/