استدلال های وکیل: چگونه موفق شویم-توصیه نیل کاتال


یک استدلال شفاهی تنها بخشی از یک بحث کلی وکیل و فرآیند کلی محاکمه است. اما این یکی از مواردی است که بیشترین توجه را به خود جلب می کند، به خصوص زم، که این بحث در دادگاه عالی ایالات متحده مطرح شود.

هیچ ، این را بهتر از آن نمی داند نیل با کتی. نیل، وکیل دادگستری پرکار و وکیل کل سابق ایالات متحده، 47 پرونده را در دادگاه عالی ایالات متحده مطرح کرده است که در تاریخ ایالات متحده برای یک وکیل اقلیت رکورددار است. نیل داد یک سخنر، تاثیرگذار در کنفرانس Clio Cloud 2022، و ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که برخی از تجربیات او را در زیر به اشتراک بگذاریم.

برای نیل، یکی از اصلی ترین راه هایی که وکلا می توانند استدلال های خود را بهبود بخشند، تمرکز بر مشتریان است. او گفت: «متاسفانه بسیاری از وکلا وجود دارند که وکیل محور هستند و موکل محور نیستند.

در زیر نکات بیشتری در مورد نحوه ارائه استدلال های حقوقی متقاعدکننده از گفتگوی ما با نیل آورده شده است.

1. به تأثیر مشتری فکر کنید

یکی از مهم ترین بخش های هر پرونده، ،صر انس، است. در پایان روز، تأثیرات عملی و عاطفی برای هر بحث و نتیجه آن وجود دارد. «این در هر موردی صادق است. نیل گفت حتی در یک پرونده شرکتی.

اتخاذ یک رویکرد مشتری محور برای وکالت به شما کمک می کند تا استدلال های قوی تری بسازید، زیرا آنچه را که پرونده واقعاً برای موکل خود در ذهن دارید حفظ می کنید.

2. به یاد داشته باشید که مراجعین چه بدانند و چه ندانند همیشه با قانون در تعامل هستند

در کتاب موسسه حقوقی مشتری محور، جک نیوتن در مورد سفر مشتری صحبت می کند، و اینکه چگونه زم، که مشتری شروع به جستجوی وکیل می کند، شروع می شود. با این حال، برای نیل، سفر مشتری حتی زودتر شروع می شود – زیرا مشتریان دائماً در زندگی روزمره خود با قانون در تعامل هستند.

نیل گفت: «همانطور که وکلا در مورد چگونگی انجام وکالت فکر می کنند، من فکر می کنم مهم ترین چیز این است که به یاد داشته باشیم که قانون یک تلاش انس، است و بنابراین هر قانونی عواقب انس، دارد. “بنابراین قبل از هر بحثی، من همیشه سعی می‌کنم جزییات بیشتری را از مردم بپرسم.

به ،وان مثال، برای یک پرونده مربوط به قانون بانکداری، نیل با بانکداران صحبت می کند و می پرسد، پس از دریافت چک صندوقدار، با آن چه کار می کنید؟ از چه قو،نی پیروی می کنید؟

“من آنها را از طریق زندگی روزمره آنها در سایه قانون ردیابی می کنم، و این به من کمک می کند تا بفهمم پرونده در مورد چیست – و در نهایت، امیدوارم، به من کمک کند تا دادگاه را متقاعدتر کنم زیرا می دانم که قانون در عمل چگونه کار می کند. ”

3. به آنچه اطرافیانتان درباره بحث حقوقی می دانند گوش دهید

نیل دائماً از یک رشته حقوق به رشته دیگر می‌چرخد، زیرا وقتی پرونده به دادگاه عالی می‌رسد، به پرونده‌های مختلف می‌رود. او چگونه موفق می شود؟ با دریافت نظر از افرادی که مدت طول، تری در این مورد بوده اند و اجازه ندهید که نفس مزاحم شود.

او می گوید: «آنها ممکن است به یک دانشکده حقوق فانتزی نرفته باشند یا به اندازه من در مورد پرونده بحث نکرده باشند، اما می د،د چیست؟ نیل توضیح داد: آنها خیلی بیشتر از من در مورد پرونده می دانند، بنابراین بهتر است از آنها یاد بگیرم.

زم، که نیل وکیل اصلی پرونده دادگاه عالی، حمدان علیه رامسفلد، به نمایندگی از سلیم احمد حمدان، مردی که به ،وان راننده برای اسامه بن لادن کار می کرد، این نکته بسیار مهم بود. نیل در نهایت به ،وان یک استاد حقوق توانست از حمایت یک شرکت حقوقی در این پرونده برخوردار شود.

اما در دو سال اول این پرونده، او با حدود 100 نفر از دانشجویان دانشکده حقوق خود روی آن کار کرد.

حالا، آنها دانشجو هستند. آنها به شما یک سری چیزهایی می دهند که خیلی خوب نیستند.» او گفت. اما آن تجربه به من آموخت که اگر بتو،د همه این ورودی ها را از همه این افراد جمع آوری کنید، می تو،د یک محصول بسیار قوی ایجاد کنید.

4. استدلال وکیل باید یک گفتگو باشد نه یک سخنر،

برای نیل، یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که امروزه در بحث‌های شفاهی وجود دارد این است که آنها می‌توانند کمتر یک مکالمه باشند و بیشتر یک سخنر، باشند و قضات را ناامید کنند.

او گفت: “اگر شما وکیلی هستید که برای بحث در مورد پرونده خود وارد می شود و 100٪ مطمئن هستید که درست می گویید، احتمالاً خیلی متقاعد کننده نیستید.”

نیل توضیح می دهد که اگر خلاصه خود را به خوبی نوشته اید، این باید سخنر، شما باشد. استدلال شفاهی، که تنها پس از ارسال کتبی ارائه می شود، باید محلی باشد که در آن به نگر، های قاضی رسیدگی کنید و با آن بیشتر شبیه یک گفتگو رفتار کنید.

“شما باید سعی کنید بفهمید که چه چیزی شما را در مورد پرونده ما آزار می دهد، قضاوت کنید؟” و سعی کنید از منظر آنها به این قضیه بپردازید، نه از دید شما.»

5. با همدلی رهبری کنید

نیل اغلب می گوید که “اعتماد به نفس دشمن متقاعدسازی است” و توصیه می کند که همدلی مهم تر است. همدلی به شما کمک می کند تا طرف مقابل را ببینید، مسائل را از منظر آنها بررسی کنید، و در نهایت به هدف خود برسید – به جای اثبات اجباری یک نکته.

در محیط دانشکده حقوق، او می بیند که دانشجویان جوان نه تنها در مورد قانون، بلکه با همسر، دوستان و خانواده و دیگران در زندگی خود بحث و جدل بیشتری می کنند. او گفت: «این روش کاملاً اشتباه برای وکیل، و راه اشتباه برای زندگی ، است.

چه چیزی به تغییر آینده صنعت حقوقی کمک می کند؟ صحبت از کنفرانس Clio Cloudنیل گفت که یک راه حل این است که “کنفرانس هایی مانند این که در آن مردم در مورد این موضوع صحبت کنند و این نگر، ها را مطرح کنند.”

وقتی مردم می گویند که اگر همدل باشید، وکیل خوبی نخواهید بود. شما فقط باید اعتماد به نفس داشته باشید، به نظر من این راه اشتباهی است. ما می تو،م بهتر عمل کنیم.» نیل اضافه کرد.

6. به روش خود برای بحث های شفاهی آماده شوید

47 پرونده دیوان عالی و پس از آن شمارش، نیل همچنان آماده است تا در موارد مشابه به بحث بپردازد:

  • او یک دستبند از پدرش می بندد.
  • کراواتی را که مادرش انتخاب کرده بود می بندد.
  • او نام فرزندانش را روی یک صفحه قانونی می نویسد تا خودش را ثابت کند.

و شب قبل از یک پرونده با فرزندانش صحبت می کند. او از زم، که دو، چهار و شش ساله بودند شروع کرد. حالا، با وجود اینکه آنها 17، 19 و 21 ساله هستند، او هنوز حداقل با یکی از آنها صحبت می کند. البته اکنون سؤالات بهتر است، اما او هنوز باید پرونده را جمع و جور کند و توضیح دهد که به وضوح کمک می کند.

نیل همچنین با فرزندانش در مورد اینکه اگر عصبی شد چه کاری انجام دهد، استراتژی می‌نویسد. پیشنهادات آنها همیشه جواب می دهد، حتی اگر پیشنهاد “در مورد ، فکر کنید”.

حتی امروز، نیل به یاد می‌آورد که اولین باری که در دادگاه عالی برنده شد، چه حس شگفت‌انگیزی داشت. و او قوی تر از همیشه به اهمیت سیستم حقوقی آمریکا و استدلال خوب اعتقاد دارد.

برای من چیزی در مورد قدرت سیستم حقوقی آمریکا بود که یک استاد حقوق 35 ساله توانست رئیس جمهور را به چالش بکشد و برنده شود. این یک چیز کاملا شگفت انگیز است.

چه چیزی بهتر از خواندن توصیه های الهام بخش از نیل کاتیل؟ قرار گرفتن در بین مخاطبان زنده در ارائه های اصلی کنفرانس Clio Cloud در سال آینده.

این را از دست ندهید: بلیط ClioCon خود را هم اکنون – قبل از اینکه به فروش برسند – بگیرید.

ما این پست وبلاگ را در نوامبر 2022 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/lawyer-arguments/