اسیر یا مصرف کننده؟ آموزش عمومی ممکن است با یک تغییر عمده روبرو شود – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در تپه در مورد اقدامات برخی ایالت ها برای ایجاد انتخاب و کنترل بیشتر برای والدین بر تحصیل فرزندانشان است. حرکت به سمت استفاده از بودجه برای تغییر وضعیت موجود می تواند به زودی در آموزش عالی مورد استفاده قرار گیرد. نه تنها فارغ التحصیلان شروع به خودداری از کمک به مدارسی می کنند که دارای تنوع یا تساهل اندک یا بدون تحمل در دانشکده های خود هستند، بلکه ایالت ها می توانند سطح حمایت خود را کاهش دهند.

در اینجا ستون است:

اگر پیشنهاد آموزش عمومی دادند و ،ی نیامد چه؟ آن سوال، شبیه به شعار ضد جنگ توسط Charlotte E. Keyes محبوبیت یافت، روز به روز تلخ تر می شود.

این ماه، فلوریدا است حرکت برای اجازه دادن به همه ،نان انتخاب رفتن به مدارس خصوصی یا ،تی ایالت های دیگر مانند یوتا در حال حرکت به سمت جایگزینی مشابه با کوپن های مدرسه هستند. من با چنین حرکت هایی از مدارس ،تی مخالفم، اما ایمانم به تمایل بیشتر مدارس برای بازگرداندن اولویت ها و استانداردهای آموزشی از دست رفته است.

در مواجهه با هیئت‌های مدرسه و اتحادیه‌های معلمان که در برابر مخالفت‌های والدین نسبت به سیاست‌های مدرسه در مورد برنامه درسی و مسائل اجتماعی مقاومت می‌کنند، ایالت‌ها در آستانه یک تغییر دگرگون‌کننده قرار دارند. برای سال‌ها، هیئت‌مدیره‌ها و اتحادیه‌های معلمان با والدین به‌،وان عواملی ناخواسته در آموزش فرزندانشان رفتار می‌کنند.

آن دیدگاه بود این هفته دستگیر شد در اظهار نظر راشل وال، عضو هیئت مدیره مدرسه آیووا، که گفت: “هدف یک نشریه عمومی این است که به بچه ها آنچه را که والدین می خواهند آموزش ندهد. این است که به آنها یاد دهیم آنچه جامعه نیاز دارد بدانند. مشتری والدین نیست، بلکه جامعه است.»

نماینده ایالتی لی اسنودگرس (D-Wis.) توییت کرداگر والدین می‌خواهند در تحصیل فرزندشان نظر داشته باشند، باید مدرسه خانگی یا شهریه مدرسه خصوصی را خارج از بودجه خانواده خود بپردازند.

اکنون قانونگذاران دقیقاً در حال انجام این کار هستند – اما با بودجه عمومی. این می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد. به نظر می رسد که والدین عمدتاً از آموزش ک،یک متمرکز بر موضوعات اصلی به جای “تغییر اجتماعی” حمایت می کنند. آنها به شدت حمایت از اطلاعیه والدین وقتی فرزندانشان درگیر تغییر ،ت یا تصمیمات مهم دیگر می شوند.

بسیاری از والدین نیز از تعطیلی مدارس توسط معلمان، اتحادیه‌ها و هیئت‌های مدیره در طول همه‌گیری، با وجود باز نگه داشتن مدارس دیگر و مطالعاتی که نشان می‌دهد کودکان در معرض خطر بالایی نیستند، خشمگین هستند. ایالات متحده تجربه کرد بیماری رو، در حال افزایش نرخ ها و پایین آمدن نمرات آزمون.

با والدینی که این سیاست ها را زیر سوال می بردند به ،وان افراط گرا برخورد می شد.

میشل لیت، معاون آموزشی در PTA ویرجینیا و معاون ارتباطات برای PTA شهرستان فیرف،، پدر و مادر گفت آنها را مجبور به تغییر دستور کار خود نمی کند: «بگذارید بمیرند. اجازه ندهید این افراد ناخوشایند ما را از راهپیمایی جسورانه ما به جلو باز دارند.»

بسیاری از ما برای چندین دهه از آموزش عمومی دفاع کرده ایم. من فرزندانم را به مدارس ،تی فرستادم، و هنوز امیدوارم که بتو،م بدون سیستم های کوپن عمده فروشی این موضوع را تغییر دهیم. با این حال معلمان و هیئت مدیره ها با رفتار با کودکان و والدین بیشتر مانند اسیر تا مصرف کننده، نهاد آموزش عمومی را می کشند. آنها اولویت های اجتماعی و سیاسی را به اجبار تغذیه می کنند، از جمله مجوز برای شرکت در اعتراضات تایید شده.

در حالی که مدارس ،تی به تولید نمرات افتضاح، به ویژه برای دانش آموزان اقلیت ادامه می دهند، مقامات هیئت مدیره و اتحادیه ها خواستار کاهش یا تعلیق استانداردهای مهارت شده اند یا شایسته سالاری را نوعی «برتری سفیدپوستان» اعلام کرده اند. برنامه های تیزهوشان و مستعد به نام «برابری» حذف می شوند.

هنگامی که والدین حق انتخاب داشته باشند، این معلمان انحصار مجازی را بر بسیاری از خانواده ها و این مناطق از دست می دهند می تواند میلیاردها دلار از دست بدهد در ایالت هایی مانند فلوریدا

در حالی که من همچنان نگران این هستم که چگونه کوپن ها ممکن است مرگ آموزش عمومی ابتدایی و متوسطه باشد، معتقدم که ایالت ها باید از قدرت کیف پول برای اصلاح آموزش عالی استفاده کنند.

علیرغم سال‌ها شکایت از افزایش ارتد، در مدارس، ا،ر دانشگاه‌ها اعضای هیئت علمی محافظه‌کار و آزادی‌خواه را به موارد عجیب و غریب تقلیل داده‌اند. برخی از مدارس عملاً دانشکده جمهوری خواه ندارند. اعضای هیئت علمی اتاق‌های پژواک سیاسی ایجاد کرده‌اند که دیدگاه‌های خود را پیش می‌برند و در عین حال صداهای جایگزین را حذف می‌کنند. در نتیجه، نظرسنجی ها تعداد زیادی از دانش آموزان را نشان می دهد از به اشتراک گذاشتن نظرات خود در ک، ها می ترسند.

من با قو،نی مخالفت می کنم که برخی نظریه ها را از تدریس در دانشگاه ها منع می کند، اما همچنین معتقدم دانشگاهیان دیگر نمی توانند با دیدگاه های محافظه کارانه، آزادی خواهانه یا مستقل نسبت به نیمی از این کشور تحقیر کنند. در بسیاری از دانشگاه‌های ،تی، پیام این است که شما باید نه تنها به دانشگاه‌ها احترام کامل بدهید، بلکه در کنار گذاشتن دیدگاه‌های محافظه‌کارانه و حفظ محیط‌های ایدئولوژیک نابردبار، حمایت کامل کنید.

ممکن است برای دانشگاه های خصوصی که به احتمال زیاد به حذف همه محافظه کاران یا آزادی خواهان به جز تعداد کمی از آنها ادامه دهند، خیلی دیر باشد. آنها از حمایت بسیاری در رسانه ها برخوردارند. بالاتر از سردبیر ارشد قانون، جو پاتریس، دفاع کرد «هیئت‌های عمدتاً لیبرال» و استدلال ،د که استخدام یک آکادمیک محافظه‌کار مانند اجازه دادن به یک معتقد به زمین‌مرکزی – این ایده که خورشید به دور زمین می‌چرخد – برای تدریس است.

در حالی که برخی از مدارس خصوصی مانند دانشگاه شیکاگو در حمایت از آزادی بیان ایستاده‌اند، ا،ر مدارسی که در رتبه‌بندی اخیر در صدر قرار گرفتند، دانشگاه‌های ،تی بودند. این تعجبی ندارد. به ،وان مدارس ،تی، این دانشگاه‌ها مشمول حمایت‌های متمم اول هستند و توانایی بیشتری برای به چالش کشیدن ارتد، علمی فعلی وجود دارد. در واقع، دادگاه ها بارها علیه دانشگاه ها حکم می دهند. با این حال، مدیران انگیزه دارند که حتی با هزینه‌های میلیون‌ها دلاری در برابر اوباش تسلیم شوند. و تعداد کمی از دانشگاهیان انگیزه ای برای مبارزه برای تنوع سیاسی بیشتر در محوطه دانشگاه دارند و خطر بر،ب زدن در کمپین های لغو را دارند.

به همین دلیل است که دانشگاه های ،تی می توانند آ،ین خط دفاعی برای آزادی بیان در آموزش عالی باشند.

ایالت ها بیشتر از والدین اسیر این مدارس نیستند. چرا محافظه‌کاران و مستقل‌ها باید به پرداخت مالیات برای دانشگاه‌هایی که فعالانه اساتیدی را که ارزش‌ها یا دیدگاه‌های آن‌ها را به اشتراک می‌گذارند، حذف کنند، ادامه دهند؟ نیمی از این کشور به مدارسی که تحمل کمی نسبت به ارزش‌ها یا صدایشان دارند کمک مالی می‌کند. آنها می توانند حمایت خود را کاهش دهند و اجازه دهند چنین دانشگاه هایی به دنبال بودجه خصوصی باشند، اگر آنها اصرار دارند که “آموزش لیبرال” را به یک هدف واقعی تبدیل کنند.

ما به دانشگاه‌های ،تی نیاز داریم که جایگزینی برای سخنر، آزاد ارائه کنند. اگر بتو،م این حمایت را حفظ کنیم، ممکن است متوجه شویم که دانشگاه‌های ،تی به انتخاب اصلی بسیاری از ،، تبدیل می‌شوند که می‌خواهند در محیط‌های متفاوت سیاسی و مدارا یاد بگیرند.

برای مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، برنامه های کوپن ممکن است به والدین اجازه دهد که با پای خود صحبت کنند. من امیدوارم که به آن نرسیم – اما مخالفت با کوپن ها گویای آن است. این هشدار مبتنی بر این است که با توجه به انتخاب، بسیاری از خانواده ها آنچه را که مدارس ،تی ارائه می دهند انتخاب نمی کنند. این شامل بسیاری از خانواده‌های اقلیت می‌شود که می‌خواهند از چرخه آموزشی فرار کنند که بسیاری از دانش‌آموزان را به سختی باسواد و گم می‌کند. آنها احتمالاً جایگزینی را برای سیستمی مانند بالتیمور ترجیح می دهند که در آن یک دانش آموز است همه ک، ها به جز سه ک، ش،ت خورد و همچنان در نیمه اول ک، خود فارغ التحصیل شد.

من نگران این هستم که چگونه سیستم‌های کوپن بر مدارس ،تی تأثیر می‌گذارند، زیرا بسیاری از مناطق در بازار رقابتی عملکرد ضعیفی خواهند داشت. با این حال، این پیشنهادات ضربه ای به تمام این مناطق است. آنها به راحتی می توانند خود را با یک برنامه درسی پر از دستور کار بیابند اما دانش آموزان بسیار کمتری برای تدریس داشته باشند.

جاناتان تورلی، استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن است. او را در توییتر دنبال کنید @JonathanTurley.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/31/captives-or-consumers-public-education-could-be-facing-a-major-change/