اطلاعات بیشتر در مورد پتنت وکیل رولز




توسط دنیس کراچ

فهرست وکلای ثبت اختراع و نمایندگان اداره ثبت نام و انضباط USPTO شامل 48625 نفر است. از آنجایی که هیچ حق ا،حمه سالانه، ا،ام CLE، یا حتی ورود به حساب کاربری وجود ندارد، بسیاری از افراد همچنان در فهرست باقی می مانند، حتی اگر قانون ثبت اختراع را رعایت نمی کنند. یکی از نمونه ها همکارم پروفسور است رویس باروندز که قبل از ورود به دانشکده حقوق در آزمون وکالت ثبت اختراع قبول شد و سپس هرگز در این زمینه فعالیت نکرد. در عوض، او در Cravath در نیویورک وکالت کرد و اکنون دوره های تجاری، قراردادها و قانون اسلحه گرم را تدریس می کند. من می‌خواستم تعداد دقیق‌تری از افرادی که در حال حاضر در حوزه تعقیب ثبت اختراع فعالیت می‌کنند به دست بیاورم. این کار را انجام دهید، من از طریق سوابق USPTO برای برنامه های پتنت ابزاری که از اواسط سال 2018 ثبت شده و عمومی شده اند، دانلود و تجزیه کردم. (کدهای سری 16 و 17).

مجموع ها: 26756 تمرین‌کننده حداقل با یک درخواست ثبت‌شده در چهار سال گذشته مرتبط هستند. با 23793 مورد مرتبط با حداقل 10 پتنت کاربردی مختلف. حدود 80 درصد وکیل هستند و 20 درصد باقیمانده نماینده ثبت اختراع هستند. نتیجه در اینجا ،وماً به این م،ی نیست که همه این وکلا روی پیگرد قانونی ثبت اختراع کار می ،د زیرا بسیاری از شرکت ها از یک شماره مشتری جامع استفاده می کنند که همه وکلای ثبت شده در گروه ثبت اختراع شرکت را فهرست می کند. این منجر به موقعیت‌های دیوانه‌کننده‌ای می‌شود، مانند نماینده حق ثبت اختراع، Maki Saitoh از Oblon که با بیش از 31000 درخواست باز ثبت‌شده در 4 سال گذشته مرتبط است. علاوه بر این، ما مقداری کم شمارش داریم زیرا برخی از افرادی که کار پیگرد قانونی ثبت اختراع را انجام می دهند در شماره مشتری ذکر نشده اند (مثلاً، اغلب مشاوران خانه در لیست قرار نمی گیرند).

در بالا به Oblon اشاره کردم. اگرچه Oblon از نظر وکلای ثبت اختراع در بین 25 شرکت برتر قرار ندارد، اما آنها شماره 1 ثبت درخواست های ثبت اختراع ایالات متحده هستند که توسط Sughrue دنبال می شود. آن‌ها می‌توانند برنامه‌های بسیاری را ثبت کنند، زیرا ا،ر برنامه‌هایشان ادعای اولویت با پرونده‌های خارجی یا PCT دارند – بنابراین نیازی به نوشتن یک برنامه اصلی جدید ندارند. برخی از شرکت‌ها با تعداد زیادی وکلای ثبت اختراع، کار چند، برای پیگرد قانونی ثبت اختراع انجام نمی‌دهند. یکی دیگر از این موارد، Kir،d & Ellis است که بیش از 100 وکیل ثبت اختراع دارد اما هیچ گونه پیگرد قانونی ثبت اختراع را انجام نمی دهد.





منبع: https://patentlyo.com/patent/2022/11/patent-attorney-rolls.html