برخی از قوانین غذایی برای شروع گفتگو در تعطیلات


تلاش برای ارائه چیزی برای صحبت در تعطیلات می تواند ،ره آور باشد. سیاست و مذهب از روی میز خارج هستند (یا باید باشند)، و برخی از اعضای خانواده شما ممکن است علاقه ای به بحث در مورد بازی فوتبال در پس زمینه نداشته باشند. پس چه چیزی شما را ، می کند؟

اگر متوجه شدید که برای موضوعاتی درگیر هستید، تعدادی از قو،ن غذایی عجیب و غریب را که در اینجا فهرست می کنیم را کنار بگذارید و ببینید که آنها چه نوع مکالماتی را القا می کنند. ما نمی‌تو،م تأیید کنیم که همه این موارد قانونی هستند، اما ممکن است به شما و مهمانانتان چیزی برای جویدن به غیر از بوقلمون بدهند.

بدون تحویل شوخی دومینو!

آیا تا به حال یک شب جمعه را با تحویل دادن پیتزا به دوستان خود به شوخی گذرانده اید؟ در نیواورلئان، ارسال غذا (یا سایر کالاها) به شخصی بدون اطلاع یا رضایت او می تواند منجر به جریمه شدن شما شود.

من را بزرگ کن!

قانون می‌سی‌سی‌پی، محدود ، اندازه سهم را برای شهرها یا شهرستان‌ها غیرقانونی می‌داند. به این میگن خودشون قانون ضد بلومبرگ در پاسخ به یک قانون شهر نیویورک که در تلاش برای مبارزه با چاقی، اندازه وعده های غذایی را محدود می کرد. در می‌سی‌سی‌پی، با خیال راحت خود را با مصونیت از مجازات کنار بگذارید.

Finger-Lickin’ Good

مرغ در Gainesville، جورجیا بزرگ است – آنقدر بزرگ است که خوردن آن، زبان در گونه، تنظیم شده است. شما نمی تو،د از ظروف استفاده کنید – باید مرغت را با دست بخوری. سرهنگ افتخار خواهد کرد.

بدون بطری های پ،تیکی

از سال 2013، نانتاکت، ماساچوست، بطری های پ،تیکی یک بار مصرف ممنوع. سانفرانسیسکو نیز پ،تیک های یکبار مصرف را ممنوع می کند در اموال عمومی یک یا دو تا برای محیط زیست گچ بزنید.

اول ایمنی!

شهر بادگیر ایمنی غذاخوری را جدی می گیرد. اما اگر واقعاً در رستور، به پیتزای عمیق خود علاقه دارید، بد،د که اگر بوی دود زیاد به مشام می رسد، ممکن است مجبور شوید آن را رها کنید. در شیکاگو، شما نمی تو،د در یک رستوران غذا بخورید اگر اتفاقی آتش گرفت

،بزه نباشید!

هندوانه یک میان وعده خوشمزه و با طراوت می سازد. اما با پوست چه کار می کنید؟ در بیچ گرو، ایندیانا، آنها آن مشکل خاردار را حل ،د ممنوعیت خوردن هندوانه در پارک ها به طور کامل نه هندوانه، نه پوست!

خیلی برای دوران کودکی

یادتان هست وقتی بچه بودید و موسیقی را از کامیون بستنی می شنیدید خوشحال می شدید؟ چنین شادی در ایندیانولا، آیووا وجود ندارد. حمل بستنی در آنجا ممنوع است.

اما پول من را دزدید!

گاهی اوقات قرار دادن مقدار من،ی از زبان ،یسی روی یک دستگاه فروش خودکار کافی است تا آن شیرینی ل،تی از بین برود. با این حال، آن را در دربی، کانزاس امتحان نکنید. در دربی، ضربه زدن به ماشین فروش غیر قانونی است.

سرپوش گذاشتن!

فروشندگان مواد غذایی سیار در شهرستان بروارد، فلوریدا، باید از کد لباس پیروی کنند. بدون سیم‌های G، لباس‌های شنای تی‌پشت یا بیکینی بنددار — آنها یک خطر ترافیکی محسوب می شوند.

گریس کلمه است

در کارولینای شمالی، دزدی گریس مستعمل رستوران جرم است و بسته به میزان مصرف، شما ممکن است در مشکلات زیادی باشید. اگر کمتر از 1000 دلار دزدی کنید، مرتکب تخلف شده اید. بیش از آن و شما مرتکب جنایت شده اید.

آبجو من را نگه دارید

برخی از ایالت‌ها مقررات الکل دارند که باعث می‌شود به این فکر کنید که ،ی باید چه کار کرده باشد. به ،وان مثال، در بولدر، ک،ادو، هنگام ، سواری نمی تو،د آب بنوشید، که ممکن است منطقی باشد. اما در فیربن،، آ،کا؟ قانونی دارند که شما را از دادن الکل به ،ن منع می کند (؟).

من نمی توانم باور کنم این کره نیست!

ویسکانسین به درستی به صنعت لبنیات خود افتخار می کند و برای محافظت از آن تلاش می کند. در ویسکانسین، شما نمی تو،د مارگارین را به ،وان جایگزینی برای کره سرو کنید مگر اینکه مشتری به طور خاص آن را درخواست کند. و شما به طور کلی نمی تو،د مارگارین را در یک مدرسه ،تی، بیمارستان یا زندان سرو کنید. فقط چیزهای واقعی

ای www!

و سپس آیداهو است. آیداهو ممنوعیت را ضروری دید شما از خوردن شخص دیگری مگر اینکه برای بقای شما لازم باشد پس دوستانتان را هر چقدر هم که خوشمزه به نظر برسند تنقلات نخورید!

همه ما برای بستنی جیغ میزنیم!

در اینجا قانون دیگری وجود دارد که ممکن است شما را متعجب کند. بستنی یکی از محبوب ترین دسرهای آمریکاست. اما آیا واقعاً باید به شما گفته شود که آن را در جیب پشتی خود قرار ندهید؟ در گرجستان قانونی وجود دارد که شما را از گذاشتن بستنی در جیب پشتی خود منع می کند یکشنبه ها.

اوهوم، آیا شما فقط یک بیگ مک خوردید؟

بعد از صرف غذا در گری، ایندیانا، مقداری دهانشویه غرغره کنید. آنجا آنقدر بوی بد دهان را جدی می گیرند که باید صبر کرد چهار ساعت بعد از خوردن سیر برای سوار شدن به تراموا یا رفتن به سینما.

مراقب آداب خود باشید!

اگر در نیوجرسی هستید، قبل از گذاشتن قاشق جوشان در دهان، مطمئن شوید که اجازه می‌دهید سوپ خنک شود. در آنجا ، ، آن غیرقانونی است عمومی.

باز هم به آداب خود توجه کنید!

برخی از ایالت ها مطمئن می شوند که با بیداری و تشییع جنازه با احترام رفتار می کنید. ماساچوست یک قانون عدم شکم خوری دارد که شما را از داشتن بیش از آن منع می کند سه ساندویچ در یک بیداری. و در ک،مونت، نیوهمپشایر، این است نوشیدن غیر قانونی کنار قبر ،ی در قبرستانش

ما با ،یه خواهیم ماند، متش،!

و برای پایان دادن به لیستی از قو،ن غذایی جذاب، یکی از آنها را به ویژه برای روز شکرگزاری داریم. اگر در ویرجینیای غربی هستید و در راه رفتن به خانه مادربزرگ به آهو برخورد کردید، در نظر بگیرید که آن را کنار بکشید. در ویرجینیای غربی، خوردن جاده کشی قانونی است.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/some-food-laws-for-،liday-conversation-s،ers/