بستگی دارد – آیا باید نقش مجری را بپذیرم؟ – وصیت نامه / بی اراده / برنامه ریزی املاک


20 ژانویه 2023

کوپر گریس وارد


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در این نسخه از “این بستگی دارد”، شریک Hayley Mitc، در مورد اینکه آیا شما باید نقش یک مجری را بپذیرید یا نه صحبت می کند.

هیلی، همراه با مشاور ویژه سارا کام، در کنفرانس سالانه مشاوران ما در 23 و 24 مارس 2023 در مورد این موضوع ارائه خواهند کرد. برای حضور حضوری یا آنلاین هم اکنون ثبت نام کنید.

متن تصویری

سلام و خوش آمدید این بستگی دارد. امروز در مورد این صحبت می کنم که آیا شما باید نقش مجری را بپذیرید یا نه.

نقش و مسئولیت مجری چیست؟

به طور کلی، نقش و مسئولیت مجری، حفظ شرایط وصیت نامه، اداره دارایی طبق شرایط وصیت نامه، اقدام در جهت منافع ذینفعان و بزرگ ، یا تحقق حدا،ر ارزش دارایی های دارایی و حفاظت از دارایی است. دارایی های ناشی از ضایعات یا اصلاً کاهش ارزش. نقش مجری به ،وان امانتدار است، بنابراین این بدان م،است که آنها باید همیشه صادقانه، معقولانه و با حسن نیت عمل کنند. اگر مجری ماهیت و میزان نقش خود را به درستی درک نکند، زیرا مسئولیت بالایی در قبال ذی نفعان دارند، این امر می تواند منجر به نقض بالقوه مجری از وظایف خود و مواجهه با مسئولیت شخصی شود.

مجریان کجا می توانند اشتباه کنند؟

اگر مجریان نقش خود را به درستی ایفا نکنند، ممکن است با انتقاد ذینفعان دارایی یا احتمالاً دادگاه ها مواجه شوند. و در بدترین حالت، مجریان ممکن است با مسئولیت شخصی مواجه شوند. معمولاً، موارد زیر را می بینیم که مجریان را با مشکل مواجه می کند. آنها به دنبال مشاوره حقوقی یا حسابداری من، در مورد نقش خود یا جنبه های خاصی از اداره دارایی و معامله با دارایی نیستند. اگر بیش از یک مجری وجود داشته باشد، ،یب مجری ها کاملاً درست کار نمی کند، یا نمی توانند در مورد مسائل خاصی به توافق برسند یا اصلاً با هم کنار نمی آیند. یا ممکن است اختلافی بر سر اعتبار وصیت نامه یا بین ذینفعان ایجاد شود که می تواند نقش مجری را بسیار دشوارتر و وقت گیرتر کند. یکی دیگر از دلایل متداول که ما می بینیم مجریان به دردسر می افتند این است که دارایی های دارایی دارایی خود دارای پیچیدگی هایی است. مجریان ممکن است نیاز به انجام یک تجارت برای دارایی یا مشارکت در نهادهای تجاری متوفی مانند تراست یا شرکت‌های مرتبط داشته باشند. اگر مجری در مورد این نوع دارایی‌ها اطلاعاتی نداشته باشد، دارایی‌های نوع رمزنگاری می‌تواند پیچیده و ناوبری آن دشوار باشد. یا متوفی مجموعه های ویژه ای مانند آثار هنری و چیزهایی که برای مق، با آنها نیاز به دانش تخصصی دارد، داشت.

آیا مجری حقوق می گیرد؟

این بستگی دارد و به شرایط اراده بستگی دارد. اگر مجری حرفه ای باشد، معمولاً بندی در وصیت نامه می بینید که به آنها اجازه می دهد هزینه های حرفه ای معمول خود را دریافت کنند. این بندها باید با دقت تدوین شوند و مشاور باید واقعاً قبل از اینکه نقش مجری را بپذیرد به دنبال مشاوره باشد تا مطمئن شود که بند شارژ به آنها اجازه می دهد تا زمان و مشکلات خود را برای ایفای نقش مجری پوشش دهند. سایر روش‌های پرداخت ممکن است شامل هدیه به وصیت‌نامه باشد و این هدیه مشروط به این است که آنها نقش وصی را بر عهده بگیرند. گزینه دیگر برای یک مجری مطالبه چیزی است که کمیسیون مجریان نامیده می شود. این مبلغی است که معمولاً با درصدی از ارزش دارایی تعیین می شود. مجری برای پرداخت پورسانت از ذینفعان باقیمانده نیاز به رضایت دارد. و در صورت عدم رضایت ذی نفعان باقیمانده، لازم است مجری برای ارتکاب به دادگاه مراجعه کند.

آیا باید نقش را به ،وان مجری قبول کنم؟

بستگی دارد و واقعاً به عوامل مختلفی بستگی دارد. مواردی که باید قبل از پذیرش نقش در نظر بگیرید این است که آیا ابتدا باید مشاوره مستقلی دریافت کنید. چه چیزی قرار است در نقش شما به ،وان مجری نقش داشته باشد؟ بنابراین، با نگاهی به ماهیت دارایی ها، آیا آنها دارایی های پیچیده ای هستند؟ با فکر ، به اینکه چه ،، ذینفع هستند، آیا اصلاً بین آنها اختلاف وجود دارد؟ اگر شما یک مشاور هستید و مطمئن می‌شوید که بند من،ی برای پوشش هزینه‌های حرفه‌ای خود دارید، اگر می‌خواهید برای وقت خود هزینه کنید. من و سارا کام موضوع مجریان و وکلا و حقوق و مسئولیت های آنها را در کنفرانس سالانه مشاوران خود در 23 و 24 مارس پوشش خواهیم داد. بنابراین، اگر می خواهید بیشتر در مورد این موضوع بشنوید، با ما همراه باشید و سپس ما را ببینید. در غیر این صورت در صورت نیاز به مشاوره در مورد نقش مجری می تو،د با یکی از اعضای تیم ما تماس بگیرید.

© کوپر گریس وارد وکلای

کوپر گریس وارد یک شرکت حقوقی پیشرو استرالیایی است که در بریزبن مستقر است.

این نشریه فقط برای اطلاع رس، است و مشاوره حقوقی نیست. شما باید مشاوره ای دریافت کنید که مختص شرایط شما باشد و به ،وان مشاوره حقوقی به این نشریه اعتماد نکنید. اگر مسائلی وجود دارد که می‌خواهید در مورد این نشریه به شما توصیه کنیم، لطفاً با وکلای کوپر گریس وارد تماس بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: خانواده و ازدواج از استرالیا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1273664