بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون بهمن 1401 تک میز-اصیل بخرید

بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون بهمن 1401 تک میز-اصیل بخرید

همچنین بعضی از فروشنده‌ها CPU را فقط بر اساس میزان حافظه کش آن اعلام می‌کنند (مثلا 6 مگ کش) که اصلا نشان دهنده قدرت پردازنده نیست. به طور مثال دو پردازنده اینتل 6500U و N4000 چهار مگابایت حافظه کش دارند، ولی کارایی 6500U حدود دو برابر N4000 است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به 4 مگابایت حافظه Cache، پشتیبانی از ویندوز 11 و اسپیکر استریو اشاره کرد. یه وویس 10 دقیقه ای قرار دادیم که چه سیستمی بخرید با بودجه ای که دارید ، اون رو کامل گوش بدید سوالاتون حل میشه کاملا. میتونی چند مدل رو انتخاب کنی و اینجا مشخصاتشونو بفرستی ببینیم به چه صورته.

  • دیگر انتخاب در این بازه قیمتی از برند اینتل و از خانواده NUC X15 این شرکت با کد C71FBG https://www.asilbekharid.com/ است.
  • اما با این حال، این مدل با اختلاف، بهترین سرفیس پرو است که تا به‌حال وارد بازار شده است.
  • به همین منظور در این راهنمای خرید، در بازه‌های قیمتی مختلف بهترین لپ‌تاپ طراحی را بررسی و مشخصات فنی آن را به اختصار توضیح داده‌ایم.

این صفحه کلید در سال‌های آتی هم کیفیت عالی خودش را حفظ خواهد کرد و نیازی به نگرانی از بابت آن ندارید. تاچ اسکرین این لپ تاپ را می‌توانید به‌صورت رنگی و همراه با المان‌های درخشان دریافت کنید. عملکرد سریع سبب شده است که دیگر مانند لپ تاپ‌های دیگر، شاهد کاهش سرعت هنگام گشت و گذار در اینترنت و باز کردن تب‌های متعدد نباشیم. این لپ تاپ مشخصا برای وب گردی روانه بازار شده است و بیشترین میزان سرعت را برای‌تان خواهد داشت. این کروم بوک از طراحی انعطاف پذیر خود استفاده کرده و خلاقیت کاربران را رقم خواهد زد.

IdeaPad Flex 5i، بهترین لپ تاپ میان رده لنوو

بازی‌های سبک‌تری مانند Doom Eternal و Rage 2 با رزولوشن QHD هم کاملا روان اجرا می‌شوند. ام اس آی یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌های گیمینگ در جهان است و در این بازه قیمتی، می‌توانید یکی از جدیدترین مدل‌های آن یعنی مدل GP65 Leopard را تهیه کنید. در هر صورت، لنوو لیجن Y540 از کارت گرافیک GTX 1660 Ti بهره می‌برد.

لپ تاپ سرفیس گو سری ۲

خبر خوب این که رم لپ تاپ قابل ارتقا می باشد یعنی هروقت احساس کردید به فضای بیشتری نیاز دارید، می توانید یک رم دیگر در کنار رم قبلی قرار دهید. برخی از لپ تاپ های برندهای لنوو، ایسوس، اچ پی، دل و ایسر در این رنج قیمت قرار دارند که نقطه ضعف همه آن ها عدم وجود کارت گرافیکی قوی و ظرفیت پایین حافظه و عدم وجود امکانات پیشرفته می باشد. لپ تاپ IdeaPad 3-QC جزء سری لپ تاپ های میان رده شرکت لنوو است و در حال حاضر جدید ترین لپ تاپ 14 اینچ سری Ideapad این شرکت در بازار محسوب می شود که در سال 2020 در بازار رونمایی شد. این لپ تاپ با تلفیقی از دو مدل L3 و S540 طراحی شده است و با وزن سبکی که دارد ، برای انجام کار های روزمره ، خانگی و اداری مناسب می باشد.

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی از رزولوشن بالای ۳۴۵۶ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد که معادل 3.5K است و در قالب پنل اولد می‌توانید به سراغش بروید. وزن لپ تاپ هم ۱.۹ کیلوگرم است و نسبتا می‌توانید به شکل راحتی آن را به موقعیت‌های مختلف حمل کنید. اگر این برای‌تان کافی نیست، باید به یک سری امکانات دیگر هم اشاره کنیم.

برای اکثر کاربران کاملا کافی است، البته تعداد لپ تاپ‌های مجهز به رم 16 گیگابایت بسیار کم است. رزولوشن FHD این پنل باعث شده که کیفیت آن نسبت به مدل‌های قبل‌تر موجود در لیست بالاتر باشد و گزینه بهتری برای مشاهده محتوا و وب گردی و کارهای این چنینی به حساب بیاید. پردازنده مرکزی این مدل هم اینتل Celeron N4020 است اما با این تفاوت که نهایت فرکانس به 2.8 گیگاهرتز می‌رسد. این محصول نیز حافظه گرافیکی مجزا ندارد و از اینتل UHD Graphics 600 استفاده می‌کند به اضافه این که حافظه رم نیز 4 گیگابایت از نوع DDR4 است. هر چقدر تعداد هسته‌های پردازنده مرکزی بیشتر شود و فرکانس پردازشی افزایش پیدا کند CPU می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان بدهد و کارهای مختلف را با سرعت بیشتری پردازش کند. Msi برای لپ تاپ گیمینگ خود از باتری 3 سلولی با ظرفیت 53.5 وات ساعتی استفاده کرده می‌تواند 4 الی 5 ساعت بازدهی داشته باشد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ1012

سلام آقای فرشادیان خسته نباشید ، من تازه وارد رشته معماری شدم و به لپ تاپی نیاز دارم که چندسالی هم واسه دانشگاهم باشه هم باش کلاس و دوره های معماری رو برم ببینم و مسلط شم. پورت های زیاد تعبیه شده در این دستگاه، آن را به یک گزینه ایده آل برای کاربران تبدیل می کنند و دیگر برای اتصال لوازم جانبی متعدد نیازی به استفاده کردن از دانگل نیست. این مدل می تواند برای کارهای گرافیکی مانند رندرگیری سه بعدی یا ویرایش محتواهای ویدئویی گزینه ای عالی محسوب شود.