جمعه، 20 ژانویه 2023 – چقدر جذاب است


فرماندار دانلیوی جود پیت را به دادگاه عالی آ،کا منصوب کرد: دفتر مایک دانلیوی فرماندار آ،کا این خبر را صادر کرد این خبر امروز.

نوشته شده در ساعت 21:10 توسط هوارد باشمن



فرار نمایندگان از مسئولیت سه روزه در بازداشت مرد خاطی برنی پازانوفسکی از قانون بلومبرگ این گزارش (اشتراک برای دسترسی کامل لازم است) در یک حکم بانکی که دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه یازدهم امروز صادر شد.

قاضی مدار کوین سی نیوزون صادر شده یک نظر موافق “برای تکرار (یک بار دیگر) محفوظات شدید خود در مورد نقشی که “روند قانونی اساسی” در تصمیم گیری قانون اساسی ایفا می کند.”

و قاضی مدار رابین اس. روزنبام صادر شده یک نظر مخالف انفرادی با تاکید بر اینکه “نگرش نادرست ا،ریت نسبت به قانون اساسی وحشتناک است.”

نوشته شده در ساعت 20:40 توسط هوارد باشمن



مستندی درباره ادعای تجاوز ، برت کاوانا اولین بار در ساندنس امروز منتشر شد. فیلم تحقیقات FBI در مورد ادعاها علیه نامزد دیوان عالی را محکوم می کند. جشنواره می‌گوید فیلم شواهد و مصاحبه‌های جدیدی ارائه می‌کند. کلی گیلبلوم از بلومبرگ نیوز این گزارش.

نوشته شده در 5:46 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“خانه مملو از جمعیت: بازدید وکیل کل ایالات متحده درس ها و خنده ها را برای دانشجویان حقوق برکلی فراهم می کند.” اندرو کوهن از حقوق برکلی دارد این گزارش.

نوشته شده در 5:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«فعال، که در اولین جلسات کامل ،ت پس از سرنگونی Roe توسط دادگاه عالی آماده می‌شوند برای «یک سال کاملاً دیوانه‌کننده» آماده می‌شوند: جسیکا اشنایدر و دوان کول از CNN دارند این گزارش.

نوشته شده در 5:38 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«تحقیق دیوان عالی در مورد افشای اطلاعات شامل مصاحبه با قضات بود. توضیح مارشال دادگاه، که بر تحقیقات نظارت داشت، به دنبال گمانه زنی های گسترده در مورد دامنه مصاحبه ها بود. چارلی ساویج از نیویورک تایمز این گزارش.

دفتر اطلاعات عمومی دیوان عالی ایالات متحده بعدازظهر امروز این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد.بی،ه مارشال گیل آ. کرلی

نوشته شده در 5:05 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی که از نشت افکار شرمنده شده است دوباره شرمنده است”: جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:07 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/20/#197395