جمعه، 27 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


دفترچه یادداشت دادگاه عالی: وارن پنجمین قاضی با کشتی نیروی دریایی است. مارک شرمن از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در 1:33 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«سن. کندی با سؤالات اساسی در مورد قانون اساسی نامزد قضایی بایدن را نادیده گرفت. رئیس‌جمهور قاضی شارنل بجلکنگرن را به ،وان قاضی منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شرقی واشنگتن معرفی کرد. Summer Concepcion و Frank T،rp V از NBC News دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:16 توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی: قدمت سیستم های کامپیوتری ما به عصر برنز.” می‌تو،د به آ،ین نسخه از خبرنامه ایمیل هفتگی Jay Willis’s Balls & Strikes دسترسی پیدا کنید. از طریق این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:14 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی روابط مالی با کارشناس معرفی شده برای بررسی تحقیقات نشت را فاش نکرد”: جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:09 توسط هوارد باشمن



«چرا جاستیس کاوانا همخو، می نویسد؟ و اگر فقط می توانستیم به کتاب نظرات او که هرگز منتشر نشده بود نگاه کنیم.» جاش بلکمن دارد این پست در «توطئه ولوخ».

نوشته شده در 11:50 توسط هوارد باشمن



برای حضور در هم اکنون می تو،د ثبت نام کنید سمپوزیوم استیناف کوربین 2023 در 30 تا 31 مارس 2023 در دانشکده حقوق ویلیام اچ. بوون لیتل راک UA برگزار می شود: می تو،د ثبت نام کنید از طریق این لینک برای شرکت در ،مت 2023 رویداد CLE استیناف برتر آرکانزاس. همچنین می تو،د به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید لیستی از سخنرانان و برنامه سمپوزیوم.

این نشان‌دهنده بازگشت سمپوزیوم کوربین پس از کووید است، و من مفت،م که یک بار دیگر در میان سخنرانان این رویداد باشم، همانطور که بودم (همراه با مدار هشتم رئیس قاضی لاونسکی آر اسمیتدر آ،ین سمپوزیوم کوربین قبل از کووید در سال 2019. من مشتاقانه منتظر حضور خوانندگان این وبلاگ هستم که می توانند در آن شرکت کنند.

نوشته شده در 11:40 توسط هوارد باشمن



«کارفرمایان مذهبی فراتر از قانون نیستند. مدرسه کاتولیک به دلیل ازدواج با یک زن، مشاور راهنمایی شلی فیتزجرالد را ا،اج کرد: آمریکایی ها متحد برای جدایی کلیسا و ،ت صادر شد این خبر امروز در مورد مختصر برای تجدیدنظرخواه که وکلای این سازمان دیروز در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه هفتم.

نوشته شده در 11:32 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/27/#197860