حمایت، و نگرانی، در حال رشد برای قوانین کمک به خودکشی


کمک به خودکشی عمدتاً در ایالات متحده غیرقانونی است، اما به نظر می‌رسد شتاب برای قانونی‌سازی بیشتر در حال رشد است. بنابراین، با این حال، نگر، وجود دارد.

اتانازی، عمل پایان دادن عمدی به زندگی یک فرد برای تسکین رنج، در هر ایالت بر اساس قو،ن عمومی قتل غیرقانونی است. با این حال، کمک به خودکشی، خودکشی هایی که با کمک پزشک انجام می شود، در 10 ایالت قانونی است و چندین قانونگذار در حال حاضر در حال بررسی قانونی هستند.

بر اساس یک معیار، ج، زم، برای خودکشی با کمک قانونی در ایالات متحده در سال 1994 آغاز شد. این زم، بود که اورگان اولین ایالتی بود که پس از تصویب 51 درصد از رای دهندگان این ایالت، قانون رای 16 را به ،وان اولین ایالت مجاز به مرگ کمک کرد.

در آن زمان، به دلیل جنجال‌هایی که پیرامون دکتر جک کوورکیان وجود داشت، به دلیل جنجال‌هایی که در مورد دکتر جک کوورکیان وجود داشت، مورد توجه قرار گرفت. از حقوق بیماران برای مرگ با خودکشی به کمک پزشک حمایت می کند. کوورکیان از حدود سال 1990 در مرگ حداقل 130 بیمار کمک کرد و در سال 1999 به قتل درجه دوم محکوم شد و هشت سال زندان را سپری کرد.

ایالت ها شروع به عمل می کنند

با این حال، حمایت از قو،نی که امکان کمک به مرگ دلسوزانه برای بیماران لاعلاج را فراهم می‌کرد، ادامه یافت. در واشنگتن، گروهی از پزشکان و سه بیمار لاعلاج، ممنوعیت خودکشی کمکی را به چالش کشیدند. آنها ادعا ،د که کمک به خودکشی توسط قانون اساسی حمایت شده است بند مراحل قانونی اصلاحیه چهاردهم.

این پرونده در سال 1997 به دیوان عالی ایالات متحده راه یافت، زم، که قضات به اتفاق آرا علیه شاکیان رای دادند و به این نتیجه رسیدند که وجود دارد. هیچ حق قانونی فدرال به خودکشی به کمک پزشک

این موضوع در سطح ملی حل شد، اما کشورها به آرامی شروع به اقدام ،د. اولین ،ی که این کار را انجام داد، در سال 2008، واشنگتن بود. رای دهندگان یک طرح رای گیری را با موافقت 58 درصد تصویب ،د.

سال بعد، ورمونت اولین ایالتی شد که خودکشی با کمک پزشک را از طریق اقدام قانونی قانونی کرد.

بررسی ،ت به ایالت

قو،ن کمک به خودکشی با نام های مختلفی ارائه می شوند. چهار ایالت آن را Death With Dignity و دو ایالت آن را کمک پزشکی در مرگ (MAID) می نامند، اما همه آنها حاوی زب، در مورد نقش پزشکان یا متخصصان مراقبت های بهداشتی در تعیین زمان واجد شرایط بودن یک بیمار برای مرگ کمکی هستند.

قو،ن همچنین می‌گویند که بیماران باید شرایطی غیرقابل برگشت را تجربه کنند که طبق قضاوت پزشکی معقول، منجر به مرگ ظرف شش ماه می‌شود. علاوه بر این، آنها مشخص می کنند که بیماران باید بتوانند داوطلبانه و آگاهانه تصمیمات بهداشتی بگیرند و دوزهای تجویز شده خود را خود تجویز کنند.

ایالت هایی که مرگ های کمکی را مجاز می دانند:

  • کالیفرنیا
  • ک،ادو
  • هاوایی
  • مین
  • مونتانا
  • نیوجرسی
  • نیومکزیکو
  • اورگان
  • ورمونت
  • واشنگتن

واشنگتن، دی سی، مرگ به کمک پزشک را نیز مجاز می داند.

قانونگذاران در کانکتیکات، ایندیانا، نیویورک، و ویرجینیا در حال حاضر در حال بررسی صورت‌حساب‌های مرگ کمکی هستند و ممکن است موارد بیشتری نیز وجود داشته باشد.

همچنین، اورگان و واشنگتن در حال بررسی گسترش قو،ن خود هستند. اندازه گیری در اورگان خواهد بود حذف شرط اقامت برای دریافت کنندگان کمک به خودکشی در واشنگتن، یک صورت حساب تعریف اینکه چه ،ی واجد شرایط ارائه دهنده پزشکی است را گسترش می دهد.

استدلال “شیب لغزنده”.

طرفداران استدلال می کنند که این قو،ن اعمال شفقت را در کوتاه ، رنجی که بسیاری از مردم در پایان زندگی خود تجربه می کنند، ممکن می سازد.

با این حال، مخالفان استدلال می کنند که عادی سازی خودکشی به کمک پزشک ممکن است باعث ایجاد یک شیب لغزنده منجر به اتانازی می شود. این روزها، آن مخالفان به کانادا به ،وان نمونه ای اشاره می کنند که قو،ن مربوط به مرگ کمکی می تواند به کجا برسد.

در سال 2016، کانادا قانون اتانازی لیبرال و سراسری را تصویب کرد. از آن به بعد، افشاگری های نگران کننده در مورد پزشکان و کارکنان مراقبت های بهداشتی منتشر شده است که این روش را به افرادی که ممکن است آن را در نظر نگرفته اند توصیه کنند. داستان‌های دیگری درباره افرادی که به دنبال مرگ کمکی بودند، به دلیل فقیر بودن و نداشتن حمایت کافی ،ت برای زندگی، منتشر شد.

برای سه سال اول، قانون کانادا کاربرد آن را برای افراد مبتلا به بیماری های لاعلاج محدود کرد. این قانون در سال 2021 گسترش یافت و افرادی را که شرایط جسمی جدی و مزمن دارند، حتی اگر تهدید کننده زندگی نباشند، شامل شود. و اکنون، کانادا در حال بررسی گسترش دامنه قانون اتانازی خود است افراد مبتلا به بیماری رو،، که آن را در تعداد انگشت شماری از کشورها مانند بلژیک و هلند قرار می دهد که امکان مرگ با کمک پزشکی را برای افراد بدون بیماری های لاعلاج فراهم می کند.

بسیاری از حامیان مرگ به کمک پزشک در ایالات متحده موافق هستند که کانادا احتمالاً از یک پل فراتر رفته است. با این حال، این احتمال وجود دارد که ایالت های بیشتری قو،نی را برای ارائه مرگ با وقار برای افراد در حال مرگ تصویب کنند تا زم، که ا،امات و پادمان های لازم وجود داشته باشد، همانطور که در 10 ایالت وجود دارد.

با این حال، می توان گفت که قو،ن کامل اتانازی به این زودی ها ظاهر نخواهد شد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/support-and-concern-growing-for-،isted-suicide-laws/