خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


آسوشیتدپرس گزارش می دهد اینجا که “[f]افسران پلیس ممفیس ا،اج شده پنج شنبه به قتل و سایر جنایات در قتل تایر نیکو،، یک راننده سیاهپوست که سه روز پس از درگیری با افسران در حین توقف ترافیک جان باخت، متهم شدند. گفته می شود که افسران آقای نیکو، را تا حد مرگ کتک زدند. هر پنج نفر در کنار سایر جرایم به قتل درجه دوم متهم شده اند. انتظار می‌رود ویدیوی این حادثه امروز برای عموم منتشر شود و ،، که آن را دیده‌اند آن را “وحشتناک” توصیف می‌کنند. در یک ارتباط محلی، رئیس پلیس ممفیس سی جی دیویس است که تا سال 2021 در پستی مشابه در دورهام خدمت کرد. رئیس دیویس این پنج افسر را ا،اج کرد و رفتار آنها را “ش،ت انس،ت اولیه” توصیف کرد. وکلای افسران می گویند که اطلاعات کمی در مورد این پرونده دارند اما هیچ یک از افسران قصد کشتن آقای نیکو، را نداشتند. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

حکم اعدام در کارولینای شمالی بازگشت. WECT News گزارش می دهد اینجا جیمز ادوارد مک کامی که در قتل معلم سابق موسیقی شهرستان کلمبوس به قتل محکوم شده بود به اعدام محکوم شده است. ظاهراً مک کامی یک زن را که او را به خانه رسانده بود با چاقو زد. او فرار کرد، اما مک کامی به خانه زنی دیگر رفت و قبل از سرقت ماشینش او را با چاقو به قتل رساند. او برای اولین چاقو به قصد قتل و در مورد دوم به قتل درجه یک محکوم شد. و دیروز به اعدام محکوم شد. محاکمه های اعدام، چه رسد به احکام اعدام، در کارولینای شمالی نسبتاً نادر است. در سال‌های اخیر، ما به طور متوسط ​​سالانه حدود یک حکم اعدام صادر کرده‌ایم و از سال 2006 تاکنون هیچ ، در این ایالت به دلیل دعوای قضایی بر سر نحوه اعدام و تأثیر لغو قانون عدالت نژادی اعدام نشده است.

جرایم خشن در ا،ر شهرهای بزرگ رو به کاهش است. شورای عدالت کیفری صادر کرد این انتشار خبری در مورد تجزیه و تحلیل خود از داده های جرم و جنایت، به این نتیجه رسید که “[m]بسیاری از انواع جرایم خشونت‌آمیز در سال 2022 در شهرهای بزرگ آمریکا کاهش یافت، اما با ،وج این کشور از همه‌گیری ویروس کرونا، سرقت و جرایم سرقت افزایش یافت. در مورد قتل به طور خاص، “[t]تجزیه و تحلیل او نشان داد که تعداد قتل ها در سال 2022، 4 درصد کمتر از شمارش های ثبت شده در سال 2021 بود. برای زمینه، «نرخ قتل ملی 34 درصد بیشتر از سال 2019، سال قبل از شروع همه‌گیری، و حدود نیمی از اوج تاریخی در سراسر کشور در سال‌های 1980 و 1991 باقی مانده است». البته شرایط بسته به محل متفاوت بود. چهارده شهر از 27 شهر گزارش‌شده کاهش یا عدم تغییر قتل در سال گذشته را نشان می‌دهند که از کاهش 40 درصدی در ریچموند، ویرجینیا تا عدم تغییر در سنت لوئیس متغیر است. سیزده شهر افزایش را تجربه ،د که از کمتر از 1٪ در هیوستون تا 48٪ در رالی، NC متغیر است.

پرونده بث وود ادامه یافت. همانطور که در جمع بندی اخبار هفته گذشته اشاره شد، بت وود، حسابرس ایالتی به دلیل برخورد با خودروی پارک شده در رالی در ماه دسامبر و ، صحنه به برخورد و فرار متهم شده است. او این هفته قرار دادگاه داشت، اما طبق ABC11، وود “در دادگاه ویک کانتی ظاهر نشد” به ،وان “[h]پرونده به مارس منتقل شده است. وود نسبت به آنچه که به ،وان یک اشتباه توصیف می کند ابراز پشیم، کرده است.

آیا ممکن است آن کودک شش ساله در ویرجینیا که معلمش را شلیک کرد متهم شود؟ پروژه مارشال به این سوال می اندیشد اینجا. از نظر تئوری، به نظر می رسد که پاسخ ممکن است بله باشد زیرا ویرجینیا – مانند 23 ایالت دیگر – حداقل سن صلاحیت نوجوانان را ندارد. (اگر می خواهید قانون کارولینای شمالی را بد،د، می تو،د آن را در این پست قبلی توسط ژاکی گرین بیابید.) اما به نظر می رسد ا،ر مردم فکر می کنند که احتمال واقعی اتهامات وارده بسیار اندک است.

نیواورلئان محاکمه هیئت منصفه را متوقف می کند زیرا مجرمان مجرم اجازه حضور در هیئت منصفه را ندارند. این مقاله محلی خلاصه می کند که “[i]در سال 2021، قانونگذار لوئیزیانا قانون را تغییر داد تا افرادی که محکوم به جنایت هستند، تا زم، که به مدت پنج سال از مشروط یا آزادی مشروط محروم بوده و تحت کیفرخواست نیستند، در هیئت منصفه حضور داشته باشند. . . . اما علی‌رغم قانون جدید، وکلای م،ع استدلال کرده‌اند که دادگاه کیفری در نیواورلئان با ارسال احضاریه‌هایی با اطلاعات منسوخ و عدم به‌روزرس، پرسشنامه آنلاین خود برای هیئت منصفه، به حذف هر ،ی که در گذشته محکومیت‌های جنایی داشته‌اند، ادامه می‌دهد. محاکمه های در حال انجام متوقف شده است و هیچ محاکمه جدیدی از هیئت منصفه حداقل تا ماه مارس برای ارزیابی این ادعاها برنامه ریزی نخواهد شد. اگر درست باشد، اعتبار محکومیت هایی که از زمان تغییر قانون در دادگاه به دست آمده اند نیز ممکن است زیر سوال برود.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-644/