خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


در حال نوشتن این مطلب، الیزابت هولمز، بنیانگذار Theranos برای صدور حکم در دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو است. او به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران محکوم شد و بیش از 100 میلیون دلار بدهکار است. او ممکن است به 20 سال زندان محکوم شود و با توجه به میزان خسارت، دادستان های فدرال درخواست 15 سال زندان کرده اند. هولمز خواستار بازداشت خانگی است و نامه هایی از سناتور کوری بوکر و بیش از 100 نفر دیگر در حمایت از شفقت و شخصیت او ارسال کرده است. به علاوه یکی از نامه ها می گوید که او باردار است و دیگری می گوید که سگش را “شیر کوهی” از ایوان جلویش برده است. The Verge دارای نکات برجسته و پیوندی به یادداشت محکومیت او است اینجا. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

بازیکن سابق فوتبال ایالت NC به تهدید مربی فعلی فوتبال ایالت NC متهم شد. WRAL گزارش می دهد اینجا یک بازیکن سابق فوتبال ایالت NC به نام جوزف بولتپلی که در سال‌های 2018 و 2019 در خط دفاع برای NC استیت بازی کرد و سپس به مریلند منتقل شد، پس از انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی به اتهام ارتباط با تهدیدات و اتهامات دیگر متهم شده است: «من او را دریافت کنم. وعده. دیو دورن و بقیه.» Boletepeli ظاهراً بارها دورن را تهدید کرده و بدون دعوت به محل کار Doren رفته است. قتل اخیر چند بازیکن فوتبال دانشگاه ویرجینیا نیز ظاهراً در تصمیم گیری برای پیشبرد اتهامات جنایی نقش داشته است.

رئیس پلیس جدید در چپل هیل. رئیس پلیس چپل هیل، کریس بلو، پس از یک حرفه طول، و موفق، بازنشسته می شود. او با دستیار رئیس فعلی سلیسا لیو جایگزین خواهد شد که نهمین رئیس شهر و اولین رئیس زن آن است. به گفته وی، او تاکنون 18 سال در این نیرو خدمت کرده است این مقاله محلی به ،وان فردی که زمان زیادی را در چپل هیل سپری می‌کند، امیدوارم دوران تصدی رئیس لیهو به اندازه سلف او طول، و محترم باشد.

محاکمه واینستین هاروی واینستین غول سقوط کرده هالیوود بار دیگر محاکمه می شود. او پیش از این به جرم جنایات ، در نیویورک محکوم شده بود و در حال گذراندن محکومیت 23 ساله است، اما اکنون به دلیل جرایم مشابه در کالیفرنیا محاکمه می شود. گزارش های متنوع اینجا که دادست، امروز به پرونده خود پایان داد. در میان شاهدان علیه او «جنیفر سیبل نیوزون بازیگر و فیلمساز، شریک اول کالیفرنیا» بود. او شهادت داد که در سال 2005 توسط واینستین مورد تجاوز ، قرار گرفته است. وکلای م،ع در اظهارات افتتاحیه گزارش شده است او را به‌،وان «فقط یکی دیگر از بیمبوهایی که با هاروی واینستین خوابید تا جلوتر باشد» توصیف کرد. من فرض می کنم وکلای م،ع کار خود را می دانند، اما وای.

کراسنر استیضاح شد واشنگتن پست گزارش می دهد که در پی یک خبر اخیر جمع آوری شده است اینجا ،ی کراسنر، دادستان منطقه مترقی فیلادلفیا، توسط مجلس پنسیلو،ا بر اساس رای گیری که “تقریباً به طور کامل بر اساس خطوط حزبی ت،یم شد” استیضاح شده است. اگر این الگو در سنای ایالت وجود داشته باشد، او برکنار نخواهد شد زیرا جمهوری خواهان دو سوم ا،ریت لازم برای برکناری را ندارند.

منبع جدید SOG درباره «ممیزی‌های اصلاحیه اول» و فیلم‌برداری شهروندان از اموال ،تی. همکاران من کریستینا ویلسون و کریستی نیکودم به تازگی جدید را منتشر کرده اند بولتن در مورد حسابرسی متمم اولی،ی زم، که شخصی وارد اموال ،تی می شود و شروع به ضبط می کند تا استقبالی را که دریافت می کند آزمایش کند. این باید مورد توجه مقامات دادگاه و افسران مجری قانون باشد که ممکن است در محل کار خود با فیلمبرداران آماتور مشتاق روبرو شوند.

نمی‌دانم هفته آینده با توجه به تعطیلات، وبلاگ چه چیزی ممکن است برگزار شود، بنابراین اگر فرصتی برای گفتن آن قبل از شکرگزاری پیدا نکردم، همه در امان باشند و از دوستان، خانواده و پای کدو حلوایی لذت ببرند!


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-637/