دادگاه فدرال یک ماده دیگر از قانون جدید کنترل اسلحه نیویورک را لغو کرد – جاناتان تورلی


من قبلاً در مورد اینکه چگونه نیویورک بارها و بارها به ،وان هدیه ای که به انجمن ملی تفنگ (NRA) و گروه های م،ع حقوق اسلحه می دهد، نوشته ام. دموکرات‌های نیویورک همچنان به تصویب قو،نی ادامه می‌دهند که عملاً تضمین شده است که لغو شوند و حقوق متمم دوم را تقویت کنند. آ،ین ماده شامل تعقیب کیفری احتمالی برای داشتن اسلحه در ملک خصوصی در صورتی است که مالک چنین تصرفی را در محل تایید نکرده باشد.

دموکرات‌های نیویورک مجموعه‌ای از قو،ن را تصویب کرده‌اند که منجر به خسارات فاجعه‌بار در دادگاه فدرال شده است، از جمله حکم بزرگ اخیر در دادگاه فدرال. انجمن تفنگ و تپانچه ایالت نیویورک، Inc. v بروئن. این شامل دعوای قضایی علنی بازی برای تحریک قضات فردی است.

پس از هر باخت، همان سیاستمداران دوباره جوخه تیراندازی را دور می زنند و دور بعدی محدودیت های مشکوک اسلحه را پشت سر می گذارند. کتی هوچول، فرماندار دموکرات نیویورک، ظرف یک ساعت پس از انتشار چنین قانونی را وعده داد پل. با کمک یک جلسه ویژه در از سرگیری این چرخه اجتناب ناپذیر گذشت و قبلاً منجر به خسارات دادگاه شده است. اکنون چنین حکم جدیدی خلاف قانون وجود دارد.

در New York State Rifle & Pistol Ass’n, Inc. v. Bruen, 142 S. Ct. 2111 (2022)، دادگاه عالی قانون قبلی نیویورک را تحت متمم دوم مبنی بر حمل علنی سلاح گرم برای دفاع از خود رد کرد. دادگاه به این نتیجه رسید که رژیم مجوز «دلیل من،» نیویورک به طور غیرقانونی این حق را نقض کرده است. نیویورک تقریباً یک هفته بعد با لایحه سنا S51001 (30 ژوئن 2022، جلسه فوق‌العاده) پاسخ داد. قانون جدید یک محیط غنی هدف برای چالش های جدید ایجاد کرد.

تصمیم جدید از سوی قاضی جان سیناترا (WDNY) صادر شده است کریستین علیه نیگرلی: جایی که دادگاه حکم داد که محرومیت مالکیت خصوصی ناقض متمم دوم است.

،ت ممکن است بتواند حق مهم صاحبان مشاغل خصوصی را در کنار گذاشتن اسلحه با پیش نویس معقول قانون تقویت کند. در عوض، به دنبال استفاده از این موضوع برای ممنوعیت موثر اسلحه در مناطق “حساس” و خصوصی بود.

فرماندار کتی هوچول مجدداً در اظهارنظرهای نسنجیده ای علیه ایالت خود شکایت کرد و در آنجا اعلام کرد که S51001 “بدون حمل” را برای مالکیت خصوصی پیش فرض می کند” با “تاسیس”[ing] که صاحبان اموال خصوصی باید صریحاً به شخصی اجازه دهند که در دارایی خود اسلحه گرم، تفنگ یا تفنگ ساچمه ای داشته باشد.[.]مشکل این پیش فرض است.

شرط مورد بحث است § 265.01-d:

نگهداری مجرمانه سلاح در مکان محدود.

1. شخصی به جرم نگهداری سلاح در الف
مکان محدود زم، که چنین شخصی دارای اسلحه گرم، تفنگ یا تفنگ ساچمه ای است و وارد یا در ملک خصوصی یا در آن باقی می ماند، جایی که شخص می داند یا به طور منطقی باید بداند که مالک یا مستاجر چنین اموالی با علائم واضح و آشکار که نشان می دهد چنین مالکیتی را مجاز نکرده است. حمل سلاح گرم، تفنگ یا تفنگ ساچمه زنی در دارایی آنها مجاز است یا به نحو دیگری رضایت صریح داده است.

شاکی برت کریستین شکایت کرد که او است:

به دلیل نامگذاری S51001 به اموال خصوصی، حتی دارایی خصوصی که برای عموم آزاد است، به ،وان «مکان‌های محدود»، قادر به حمل سلاح گرم بر روی شخص خود در سراسر ایالت نیست. مسیحی دسامبر ¶¶ 10، 11. کریستین اسلحه گرم خود را با خود در املاک خصوصی که برای عموم باز است، مانند بازدید هفتگی از پمپ بنزین ها و بازدید ماهانه از فروشگاه های سخت افزار می آورد. مسیحی دسامبر ¶ 10. او قصد داشت به این کار ادامه دهد، اما برای تصویب و اجرای S51001. مسیحی دسامبر ¶ 10. علاوه بر این، از آنجایی که میله‌های S51001 حتی «ورود» به این مکان‌ها می‌شوند، شاکی باید قبل از رانندگی وسیله نقلیه خود یا راه رفتن به پارکینگ، اسلحه‌های گرم خود را غیرفعال کرده و ذخیره کند، که به این م،ی است که در برخی موارد، شاکی باید حمل ، را متوقف کند. قبل از اینکه بتواند از نظر فیزیکی به اندازه کافی به او نزدیک شود تا ببیند آیا «علامت واضح و آشکار» وجود دارد یا خیر، از خود دفاع کند. مسیحی دسامبر ¶ 11. این نه تنها شاکی را در معرض خطر موقعیت های ناراحت کننده قرار می دهد که عابران مشاهده می کنند که او اسلحه های گرم خود را غیرفعال کرده و ذخیره می کند، بلکه این واقعیت که او مجبور است دائماً خلع سلاح شود، توانایی او را برای دفاع از خود در سراسر ایالت بسیار کاهش می دهد. مسیحی دسامبر ¶¶ 11، 12.

دادگاه جراحت کافی و احتمال غلبه بر نقض قانون اساسی را تشخیص داد.

در مجموع، ا،ریت قریب به اتفاق زمین در نیویورک به صورت خصوصی نگهداری می شود و شامل خانه ها، فروشگاه ها، مشاغل، کارخانه ها، زمین های خالی، هتل ها، پارکینگ ها و گاراژها، فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها، دفاتر پزشکی، بیمارستان ها، گورستان ها، مراکز ،ید می شود. ، اماکن ورزشی و تفریحی و غیره. اینها مکان هایی هستند که افرادی که از حقوق خود استفاده می کنند، در آنها رفت و آمد می کنند هر روز هنگامی که آنها در اطراف حرکت می کنند خارج از خانه های آنها. محرومیت در اینجا باعث می‌شود که همه این مکان‌ها به احتمال زیاد از محدوده خارج شوند، که با تهدید زندان پشتیب، می‌شود. سنت‌های تاریخی ملت چنین تجاوزی را به حق نگهداری و حمل اسلحه در تمام انواع مالکیت خصوصی که در سرتاسر سرزمین پخش شده است، تایید نکرده است. حق دفاع از خود در مالکیت خصوصی کم اهمیت نیست و کمتر به رسمیت شناخته شده است.»

متأسفانه، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نیویورک متعهد به پایان دادن به استفاده تاریخی خود از جوخه شلیک دایره ای در مورد حقوق متمم دوم باشد وجود ندارد. هوچول از قانون برای جلب حمایت رای دهندگان با وجود این نتیجه احتمالی استفاده کرد. همه اینها به شدت قابل پیش بینی است. هوچول در انتخابات پیروز شد و ماده دیگری در قانون مغایر با قانون اساسی شناخته شد. در نتیجه، نیویورکی ها یک بار دیگر پیشینه متمم دوم در حمایت از حقوق اسلحه را تقویت ،د.

نظری وجود دارد که دستور مقدماتی را صادر می کند: کریستین علیه نیگرلی

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/11/23/federal-court-strikes-down-another-provision-of-new-yorks-new-gun-control-law/