دانشگاه های بریتانیا هشدارهایی را برای نمایشنامه های یونانی و شکسپیر اضافه می کنند – جاناتان تورلی


مشکل دانشگاه‌هایی که ا،راً توسط اعضای هیئت علمی در سمت چپ کنترل می‌شوند این است که تعداد کمی از این دانشگاه‌ها می‌توانند مقداری از واقعیت یا عقل،ت را ارائه دهند. به نظر می رسد که برخی از اساتید به حال خود رها شده اند و به دنبال راه های جدیدی برای نشان دادن اولویت های بیداری هستند. دانشگاه‌های بریت،ا مدت‌هاست که به دلیل سیاست‌های کنترل گفتار یا نمادها مورد تمس، قرار می‌گیرند. اکنون، تلگراف گزارش می دهد دانشگاه‌های بریت،ا هشدارهای ماشه‌ای را به تراژدی‌های یون، و ش،پیر اضافه می‌کنند تا از دانشجویان در برابر تراژدی محافظت کنند. در واقع، اکنون هشدارهایی در مورد دیگر آثار ک،یک برای همه چیز از «توانایی» تا «تصویر زندگی روستایی» وجود دارد.

در یکی از این هشدارها آمده بود: «تراژدی ژانری است که با خشونت و رنج وسواس دارد، اغلب از نوع ، یا گرافیکی، و بنابراین برخی از محتواها ممکن است برای برخی از دانش‌آموزان محرک باشد.»

دانشگاه آبردین در اسکاتلند به دلیل ترسیم «بی‌وولف» از «بی‌رحمی به حیوانات» و «قابلیت‌گرایی»، هشداری را در مورد «بیوولف» اعلام کرد. بیوولف باید از “موجودی از تاریکی، تبعید شده از خوشبختی و ملعون خداوند، ویرانگر و بل،ده نوع بشر ما” می ترسید. با این حال، دانش‌آموزان آبردین این ترس را دارند که ممکن است با تصاویری از 975 مواجه شوند که «برای بدن و ذهن افراد ارزش قائل می‌شوند که بر اساس ایده‌های ساخته‌شده اجتماعی از عادی بودن، هوش، برتری، مطلوبیت و بهره‌وری است». [Notably, even that definition is preceded at Stanford by a trigger warning that “Content warning: The following page contains content including the historical context of ableism. It may be disturbing to t،se with a history of ins،utionalization or other negative experiences in the medical world concerning their specific disabilities.”]

حتی مرگ یک آلباتروس در “Rime of the Ancient Mariner” مست،م هشداری در دانشگاه گرینویچ به ،وان “بالقوه ناراحت کننده” بود.

هشداری وجود دارد که دانشگاه وارویک برای فیلم “دور از تاج دیوانه” توماس هاردی به دلیل به تصویر کشیدن “زندگی روستایی” تحمیل کرده است.

البته ،یسی ها در چنین هشدارهایی تنها نیستند. بایگ، ملی اخیراً اقدام به اضافه ، هشدارهای ماشه به نمایشگرهای بنیانگذاران و اسناد تأسیس ما کرده است.

هشدار ماشه: من در شرف نقل قول از ش،پیر هستم….

همه اینها حرف بارد را ثابت می کند که «هیچ چیز ما را آزار نمی دهد جز شرارت ترس هایمان

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/26/tragedy-might-be-triggering-british-universities-add-warnings-for-greek-and-shakespearean-plays/