دستیار مدیر دبیرستان به دلیل جمع آوری پول برای پرداخت کایوت – جاناتان تورلی زیر آتش گرفت


جنجال جالبی در رود آیلند در جریان است که در آن استف، هاروی، معاون دبیرستان، ایمیلی به کارکنان مدرسه ارسال کرد و به دنبال پول پرداخت یک “کایوتی” برای انتقال دانش آموزی که به طور غیرقانونی وارد کشور شده بود. هاروی سعی می کرد به دانش آموز کمک کند تا هزینه کایوت را پرداخت کند، اما مشکل کوچکی در این جمع آوری کمک وجود دارد: قاچاق انسان غیرقانونی است.

با این حال، این مانند جمع آوری کمک های مالی گروه راهپیمایی مدرسه نیست. هاروی توضیح داد که کایوت 5000 دلار دریافت کرده و تا مهلت 1 فوریه 2023 2000 دلار می خواهد.

هاروی به کارکنان گفت: “دانشجوی ما به حمایت فوری ما برای جمع آوری 2000 دلار دیگر برای رسیدن به هدف 5000 دلاری خود تا اول فوریه 2023 نیاز دارد.” گفته نشده است که اگر دانش آموز تاریخ را از دست بدهد چه اتفاقی می افتد اما پیشنهاد این است که هم بد و هم خارج از قانون است.

تیف، دیلینی، مدیر Mount Pleasant، روز جمعه این ایمیل را مورد خطاب قرار داد و نوشت: «به من اطلاع دادند که ایمیلی وجود دارد که به دنبال حمایت مالی برای یکی از دانش آموزان ما است. من از اساتید و کارکنان برای کمک به هدفی که از یک دانشجو حمایت می‌کند قدرد، می‌کنم، اما ماهیت درخواست من، نیست.»

«من، نیست» نسبتاً رام است. وضعیت دانشجو فراتر از ورود غیرقانونی مشخص نیست. این یک جرم فدرال تحت 18 USC 1324(a)(1)(A)(i) و 1324(a)(2) است که آگاهانه یک بیگانه را به طور غیرقانونی به ایالات متحده وارد کند یا تلاش کند. بخش 1324(a)(1)(A)(ii) برای هر شخصی، با آگاهی یا نادیده گرفتن بی‌ملاحظه وضعیت مهاجرت غیرقانونی بیگانگان، انتقال یک فرد خارجی به داخل ایالات متحده با هر وسیله حمل‌ونقلی را جرم می‌داند.

پناه دادن به یک مهاجر غیرقانونی یا محافظت از بیگانه در برابر کشف جرم نیز محسوب می شود. بخش 1324 (الف) (1) (الف) (iii). همچنین بر اساس بخش 1324(a)(1)(A)(iv) تشویق یا ترغیب یک بیگانه برای آمدن، ورود یا اقامت در ایالات متحده و همچنین توطئه یا کمک یا مشارکت در هر یک از این موارد جرم است. جرم. بخش 1324(a)(1)(A)(v).

این یک کمپین مستقیم برای جمع آوری پول برای پرداخت غیرقانونی به یک قاچاقچی انسان است.

دستیار مدیر هاروی تازه وارد دبیرستان Mount Pleasant شده است و در یک حساب توییتر پستی را منتشر کرده است که در آن نوشته است: “من به تو آب می دهم، تو به من آب می دهی، ما با هم رشد می کنیم.”

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/28/i-water-you-you-water-me-high-sc،ol-،istant-prin،l-under-fire-for-raising-money-to-pay-off-coyote/