سه شنبه، 17 ژانویه 2023 – چقدر جذاب


از شما متش، که به دنبال بهبود کیفیت زندگی ما هستید! چند نفر از خوانندگان قدیمی این وبلاگ، که این تلاش را ارزش انجام می دهند، با مهرب، ایمیل زده اند تا متوجه شوند که انگیزه احتمالی پشت قو،ن محلی پیشنهادی تغییر می کند که مدار سوم اعلام شده صبح امروز برای بهبود کیفیت زندگی برای وکلای استیناف و کارکنان آنها است.

به ،وان مثال، قاضی ارشد فعلی مدار سوم، مایکل A. Chagaresدر حالی که او به ،وان رئیس کمیته مشورتی قو،ن استیناف خدمت می کرد، در ژوئن 2019 پیشنهاد شد که مهلت تشکیل پرونده الکترونیکی در تمام دادگاه های استیناف فدرال باید از نیمه شب به زم، که دفتر منشی بسته می شود، بازگردانده شود. ظاهراً این پیشنهاد در سراسر کشور مورد توجه قرار نگرفت، اما شاید اکنون بتوان آن را در مدار سوم آزمایش کرد. و قوه قضاییه دلاور، در ژوئیه 2018، در یک بی،ه خبری با ،وان “دادگاه عالی دلاور سیاست هایی را برای بهبود تعادل زندگی کاری اتخاذ می کنداعلام کرد که مهلت ثبت نام الکترونیکی خود را از ساعت 23:59 به ساعت 17 منتقل می کند.

به ،وان فردی که بیش از 30 سال وکیل استیناف در دفتر خصوصی بوده است، فکر می کنم که وکلای استیناف به طور کلی کیفیت زندگی خوبی دارند، و فکر نمی کنم که مهلت ثبت نام الکترونیکی در ساعت 11:59:59 بعد از ظهر حذف شود. که مانع از ارسال مقاله در ساعت 10 صبح در تاریخ مقرر یا حتی در هر روز قبل از موعد مقرر نمی شود – کیفیت زندگی من را به طرز محسوسی بهبود می بخشد. شاید مدار سوم از وکلا بخواهد که تأیید کنند که آنها درست غذا خورده اند، به اندازه کافی ورزش کرده اند و حداقل از هشت ساعت خواب در شبانه روز لذت برده اند، قبل از اینکه به آنها اجازه ارائه سند داده شود.

در نهایت، همانطور که در حال حاضر پیکربندی شده است، سیستم بایگ، CM/ECF مدار سوم، زمان بایگ، را در مهر زم، سند یادداشت نمی کند. شاید سیستم برای ارائه آن اطلاعات نیاز به تغییر داشته باشد، یا شاید تاریخ الکترونیکی به سادگی به تاریخ روز بعد در ساعت 5:00:01 (یا 5:01) بعد از ظهر هر روز به طور پیش فرض باشد. حداقل، این قطعاً منجر به تمرین زیاد حرکت از سوی ،، خواهد شد که به اندازه کافی بدشانسی نمی‌تواند دکمه «فایل» را تا مهلت 5 بعد از ظهر با موفقیت فشار دهد. من نمی توانم تصور کنم که اگر وکیل پرونده عذر موجهی برای تأخیر ارائه دهد، مدار سوم در واقع به ،وان اسناد نابهنگام ارائه شده به زودی پس از ساعت 5 بعد از ظهر تلقی شود.

نوشته شده در ساعت 10:40 توسط هوارد باشمن



دادگاه استیناف ایالات متحده برای بخش سوم درخواست نظرات در مورد تغییر پیشنهادی در قو،ن محلی خود را که مهلت ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی را برای اسنادی که به صورت حضوری و الکترونیکی ثبت می شوند تعیین می کند: شما می تو،د به اصلاحات قو،ن محلی پیشنهادی دسترسی داشته باشید از طریق این لینک. آ،ین مهلت اظهار نظر 18 فوریه 2023 است (احتمالاً تا ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی، اگرچه در اطلاعیه این مورد مشخص نشده است). نظرات را می توان به [email protected] ایمیل کرد.

یکی از «ویژگی‌های» تشکیل پرونده الکترونیکی این است که بایگ، معمولاً (به این م،ی است که اگر یک قانون محلی خلاف آن را مقرر کرده باشد) تا ساعت 11:59 شب به وقت محلی در روزی که پرونده باید به موقع یک سند را ثبت کند فرصت دارد. من مطمئن نیستم که تغییر قانون مدار سوم به دنبال انجام چه چیزی است. اگرچه اسنادی که معمولاً «بعد از ساعات کاری» ثبت می‌شوند تا روز بعد پردازش نمی‌شوند، احتمالاً همین امر در مورد اسنادی که کمی قبل از ساعت 5 بعدازظهر بسته شدن دفتر منشی ثبت شده‌اند نیز صادق است.

در هر صورت، جالب است که ببینیم آیا م،عان با این تلاش برای اتخاذ مهلتی برای تشکیل پرونده که شش ساعت و پنجاه و نه دقیقه و پنجاه و نه ث،ه زودتر از زمان فعلی اعمال می شود، مخالفت خواهند کرد یا خیر.

نوشته شده در ساعت 9:14 توسط هوارد باشمن



«به نظر نمی رسد که قضات دیوان عالی با هم کنار بیایند. جمعی کمیاب است و تنش ها آشکار است.» استیون مازی دارد این مقاله آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در ساعت 9:04 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/17/#197182