قانونگذاران برای مالیات بر افرادی که دولت را ترک کرده اند حرکت می کنند – جاناتان تورلی


به نظر می رسد قانونگذاران کالیفرنیا قصد دارند آهنگ Eagles را بسازند هتل کالیفرنیا یک واقعیت… حداقل در مورد مالیات برای ،، که سعی در فرار از ایالت دارند. در هتل کالیفرنیا، “شما می تو،د هر زم، که بخواهید چک کنید، اما هرگز نمی تو،د آنجا را ، کنید!” با هزینه های سرسام آور و ،ری عظیم 24 میلیارد دلاری، ایالت نیز هست مواجهه با مهاجرت مردم ، ایالت راه حل؟ ایالت را به یک تله مگس انداز ناهید تبدیل کنید: نه تنها بر ،، که در ایالت گرفتار شده اند مالیات بر ثروت اعمال کنید، بلکه از ،، که سعی در ، آن دارند نیز مالیات بگیرید.

جدید صورت حساب ال، لی، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان، از ژانویه 2024، مالیات سالانه 1.5 درصدی را بر افرادی که دارای ارزش خالص جه، بالاتر از یک میلیارد دلار هستند، اعمال می کند.

قانون یک ماده بدبینانه برای طعمه و سوئیچ دارد. مالیات میلیاردر فقط برای بسته بندی اولیه و عبور در نظر گرفته شده است. بنابراین می توان آن را به ،وان “مالیات میلیاردر” فروخت. با این حال، در عرض دو سال، این آستانه به ارزش خالص جه، بیش از 50 میلیون دلار کاهش می یابد. در حالی که میلیاردرها در سطح 1.5 درصد باقی می مانند، آنهایی که در گروه مالیاتی پایین تر قرار دارند، با نرخ 1 درصدی بر دارایی های جه، ضربه خواهند خورد.

همچنین شامل مالیات افرادی است که ایالت را ، کرده اند. . . بسیاری به دلیل مالیات های بالا کالیفرنیا در حال حاضر بالاترین بار مالیاتی را در کشور دارد. تقریباً نیمی از درآمد مالیات بر درآمد فردی خود را به 1٪ مالیات دهندگان اصلی خود متکی است، اما دائماً با این مالیات دهندگان مانند یک بازی در یک شکار کنسرو رفتار می کند. نتیجه، تعجب آور نیست، این است که آنها به ایالت هایی مانند تگزاس و فلوریدا می روند.

مالیات جدید، پرداخت به هیئت مالیاتی فرانشیز کالیفرنیا را برای سال‌ها پس از ،وج برای دارایی‌هایی که به راحتی به پول نقد تبدیل نمی‌شوند، ترتیب می‌دهد.

من قبلاً نوشته ام که چگونه مالیات بر ثروت که توسط دموکرات هایی مانند سناتور الیزابت وارن اعمال می شود، بر اساس قانون اساسی فدرال مغایر با قانون اساسی است. ایالت ها مشمول همان محدودیت نیستند. جای تعجب نیست که ایالت هایی که بالاترین مالیات را دارند به دنبال ثروتمندترین کشورها هستند. . . که دسته دسته می روند این شامل کانکتیکات، هاوایی، ایلینوی، مریلند، مینه سوتا، نیویورک و واشنگتن است.

آنچه در قانون پیشنهادی بسیار قابل توجه است این است که نه تنها زوج های ثروتمند بیشتری را به ، ایالت ترغیب می کند، بلکه از مهاجرت به ایالت منصرف می شود. حتی اگر این قانون نسنجیده تصویب نشود، چه ،ی می‌خواهد ریسک رفتن به ایالتی را بپذیرد که فعالانه راه‌های جدیدی را برای مالیات بر شما دنبال می‌کند، حتی اگر تصمیم به ، آن داشته باشید؟ از آنجایی که بسیاری از افراد یک درصد بالا از ایالت خارج می شوند، تقاضای مالیات بر ثروتمندترین افراد تنها با کاهش تعداد در براکت های مالیاتی بالا افزایش می یابد. هیچ ، نمی خواهد آ،ین ،میش در دشت برای باجگیران کالیفرنیا باشد.

بر اساس مالیات ،وج موجود، مشاغل و افراد باید یک بار مالیات برای ،وج بر اساس ارزش دارایی های تجاری یا افراد از جمله دارایی، سهام و سایر سرمایه گذاری ها بپردازند. برای ،، که بیش از 30 میلیون دلار درآمد داشته اند، می تو،د سال ها پس از فرار از ایالت به پرداخت ادامه دهید. جاری ،وج مالیات 0.4٪ از افراد است دارایی خالص بیش از 30،000،000 دلار در یک سال مالیاتی، از جمله دارایی های واقع در خارج از کالیفرنیا به غیر از املاک و مستغلات.

مالیات بر ثروت موضوع آس، نیست، بنابراین پیشنهاد به دنبال آن است 660 میلیون دلار در سال برای هزینه های اداری.

کالیفرنیا همچنین در حال بررسی اصلاحات قانون اساسی و همه پرسی برای افزایش مالیات برای ثروتمندترین افراد است.

آ،ین چیزی که به یاد دارم، من بودمدویدن به سمت درباید مسیر برگشت را پیدا می کردمبه جایی که قبلا بودممرد شبانه گفت: آرام باشما برای دریافت برنامه ریزی شده ایمشما می تو،د هر زمان که دوست دارید بررسی کنیداما شما هرگز نمی تو،د ، کنید”

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/24/welcome-to-،tel-california-lawmakers-move-to-tax-people-w،-have-left-the-state/