لیست وکلای دادگستری استان اصفهان وکیل اصفهان

ملاک من برای گزینش بهترین وکیل در اصفهان این بوده که وکیل همسرعت پیگیری در دعوا، هم پاسخ دهی تلفنی و برخورد خوب با موکل و در نهایت موفقیت در آرای مشابه پرونده شما رو داشته باشن. دادداک در معرفی وکلای متخصص تجارت بین الملل در اصفهان نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند. دعاوی کیفری دعاوی کیفری یکی از پیچیده ترین دعاوی است که نیاز مبرم به وکیل کیفری متخصص دارد.

  • زیرا که اطلاعات موکل در این موارد بیشتر جنبه‌ی محرمانه داشته و این امکان را دارد که فاش شدن آن، آبروی موکل را خدشه دار کند.
  • به دیگر بیان می توان چنین گفت که رازدار بودن و امانت‌دار بودن یک خصیصه‌ی مهمی است که وکیل باید دارای آن باشد، در حقیقت لازمه‌ی شغل وکالت به حساب می آید.
  • وکیل اصفهان هموار آماده راهنمایی شما و برعهده گرفتن دشواری‌هایتان می‌باشد.

مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ازجمله وکلای خانم اصفهان هستند که در استان اصفهان به کار وکالت مشغول بوده و در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به انجام وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان می پردازند. با کلیک روی نام هر وکیل پروفایل او به همراه اطلاعات تماس نظیر آدرس و شماره دفتر قابل ملاحظه است. مهدی کشوری، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای کارشناسی ارشدحقوق خصوصی با بیش از 18 سال سابقه وکالت یکی از وکلای خبره در اصفهان می‌باشد. استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، اسناد رسمی و تجاری، اعسار، تملک اپارتمان‌ها، شرکت‌های تجاری، عقود و معاملات، مطالبه خسارت، مطالبه وجه، وکیل ملکی، موجر و مستاجر و … از جمله دعاوی قبول شده توسط این وکیل است.

مشاوره حقوقی با وکیل اصفهان

وکیل اصفهان، یکی از بهترین موسسه های حقوقی از نگاه مردم فرهیخته این شهر، اصفهان می‌باشد. این موسسه حقوقی، با ویژگی‌ها و خدمات متمایز و برتر خود، رقیبان عرصه وکالت را کنار زده و جایگاهی ویژه کسب کرده است. مهدی علیجانی، یکی از بهترین وکلا پایه یک دادگستری اصفهان، خدمات بسیار جامعی دارد.

مریم پارسا | مشاور حقوقی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور پلیس اصفهان

زیرا که این امکان وجود دارد که مسئله‌ی حقوقی پیش آمده برای ما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. وکیل اصفهان باید برای موکل خود که شخص حقوقی است اطلاعات لازمی را که برای تهیه و تنظیم قوانین، اساسنامه، آیین نامه و … لازم است تهیه کند. وکیل خوب اصفهان نماینده موکل خود محسوب می شود اعم از آن که شخص حقیقی باشد یا شخص حقوقی. شاید به جرأت بتوان گفت که مهم‌ترین ویژگی در یک وکیل خبره که موکل را به خود جذب می کند تخصص وی است. چون مردم بیشتر جذب افرادی می شوند که در آن حرفه تخصص داشته باشد، مثل بیماران که به دنبال پزشک متخصص هستند، کسانی که با مشکلات حقوقی مواجه شده‌اند نیز برای انتخاب وکیل به دنبال متخصصین می روند. با این وجود متأسفانه بسیار شاهد این هستیم که بسیاری از وکلا بدون آن که در زمینه‌ی خاصی تخصص داشته باشند، وارد آن می شوند و ممکن است به علت همین فقدان تخصص موجب تضییع حق موکل شوند.

اگر مهریه زوجه از نوع مال کلی باشد این دین بر ذمه‌ی زوج قرار می گیرد و به محض اینکه زوجه آن را طلب کند باید پرداخت کند. اما همواره شاهد این هستیم که در زمینه اختلافات بسیاری وجود دارد در نتیجه مراجعه به وکیل مهریه اصفهان می تواند بسیار موثر باشد. • موکل باید تمامی هزینه‌هایی را که وکیل برای او کرده است از جمله کرایه، عوارض و مالیات و … به وی پرداخت کند. • موکل موظف و در واقع ملزم است که به تعهداتی که وکیل از طرف او به افراد ثالث داده است عمل کند، زیرا که وکیل نماینده‌ی او شناخته شده و در حدود اختیارات خود عمل نموده است. یکی از روابطی که انسان‌ها شکل می‌دهند، تشکیل خانواده از طریق ازدواج و پیوند زناشویی است. در صورتی که یکی از طرفین حقوق دیگری را نادیده بگیرد یا در انجام وظایفش کوتاهی کند، شخصی که منافعش در خطر افتاده می‌تواند از قانون و مجریان آن کمک بگیرد.

• مهم‌ترین مهارتی که یک وکیل خوب باید داشته باشد این است که توانایی خوبی در سخنوری و فن بیان داشته باشد و بتواند به خوبی دیگران را متقاعد کند. • وکیلی خوب است که همانطور که سابق بر این گفتیم صداقت داشته باشد و امنت دار و محرم اسرار موکل خود باشد. یکی دیگر از وظایف وکیل این است که اطلاعات لازم را برای دفاع از موکل خود جمع آوری کرده تا بتواند در محاکم به بهترین نحو از وی دفاع کند. • موکل باید اجرت وکیل را طبق آن چه که در قراردادشان تعیین شده و یا اگر تعیین نشده بود مطابق عرف پرداخت کند. • یکی دیگر از تعهدات وکیلی خوب در برابر موکل این است که اموال و یا مدارکی که موکل در اختیار او گذاشته است را به وی مسترد دارد، به این خاطر که آن چه موکل در اختیار او می گذارد امانت است و به منظور پیش بردن پرونده. با توجه به تغییراتی که در قوانین و مقررات در حال انجام است، لازم است یک وکیل خوب همگام با قوانین و مقررات جدید پیش برود.

برای تسریع در انجام کارها به صورت دقیق و حرفه ای حضور یک وکیل الزامی ست . تنظیم تجدید نظرخواهی آنلاین به معنای درخواست رسیدگی دوباره به پرونده توسط دادگاه تجدیدنظر که به ‌منظور بازبینی روند دادرسی در دادگاه است. تنظیم اظهارنامه آنلاین تنظیم اظهارنامه اولین قدم برای دستیابی به حق و حقوق خود از روش های قانونی و حقوقی می باشد.