نسخه تابستانی بولتن دولت نیوساوت ولز: بررسی خطرات و تهدیدات بخش عمومی –


25 ژانویه 2023

برگزاری Redlich


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به نسخه تابست، سالانه بولتن ،تی NSW خوش آمدید.

12 ماه گذشته بسیاری از ما را به این فکر انداخته است که “بعدش چی؟” در بحبوحه همه گیری، کمبود نیروی کار و مواد مرتبط با آن، آب و هوای شدید، شوک های عرضه و قیمت مرتبط با جنگ در اوکراین، حملات سایبری و حتی آفت.

برای کمک به افرادی که در ،ت آماده می شوند برای سال جدید، برخی از خطرات و تهدیدهای کلیدی را که بخش عمومی با آن مواجه است برجسته می کنیم و راه های مق، با آنها را بررسی می کنیم، از جمله:

تیم‌های حقوقی ما در سری سمینارهای سالانه CLE وکلای ،ت نیو‌وساوت که از 20 فوریه تا 10 مارس 2023 برگزار می‌شود، عمیقاً به هر یک از این موضوعات و موارد دیگر خواهند پرداخت. برنامه کامل را ببینید و اینجا ثبت نام کنید.

این نشریه به هر موضوع مهم یا تغییر در قانون نمی پردازد و قرار نیست به ،وان جایگزینی برای توصیه های حقوقی یا سایر توصیه هایی که ممکن است با شرایط خاص خواننده مرتبط باشد، مورد اعتماد قرار گیرد. اگر این نشریه مورد علاقه را پیدا کردید و مایلید بیشتر بد،د یا مایل به دریافت مشاوره حقوقی مرتبط با شرایط خود هستید، لطفا با یکی از افراد ذکر شده در لیست تماس بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: ،ت، بخش عمومی از استرالیا

اصول تجاری جدید ،ت NSW

وینسنت یانگ

در 1 سپتامبر 2022، ،ت NSW “اصول تجاری در مورد خطر تشدید پروژه های زیرساختی” (اصول تجاری) خود را برای راهنمایی پیمانکاران و سازمان های ،تی منتشر کرد.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1274740