نکات رانندگی ایمن برای سفرهای تعطیلات زمستانی


با زمستان، سحرهای تاخیری، غروب های اولیه و خطر گرداب قطبی می آید. استالاکتیت های یخ، مخلوط های زمست،، و بادهای وحشیانه سرما ما را وسوسه می کنند که در خانه بم،م. اما بیشتر ما از تاندرای یخ زده عبور می کنیم تا برای تعطیلات از خانواده و دوستان خود دیدن کنیم، حتی اگر شرایط به ویژه چالش برانگیز باشد.

به گزارش AAA، حدود 49 میلیون نفر در این تعطیلات از طریق جاده سفر خواهند کرد. تقریبا 40 درصد از تصادفات وسایل نقلیه مربوط به آب و هوا سالانه به دلیل آب و هوای زمست، رخ می دهد. در حالی که این اعداد می توانند ترسناک باشند، فریز نکنید. برای یک سفر خنک، نکات ایمنی رانندگی زیر را دنبال کنید.

  • ،تیک های خود را بررسی کنید فشار باد ،تیک با سرد شدن دما کاهش می یابد. فشار باد ،تیک ها را مرتب چک کنید. هر ،تیک را با فشار توصیه شده سازنده همانطور که در کتابچه راهنمای شما ذکر شده است پر کنید، نه فشار نشان داده شده روی ،تیک. همچنین بررسی کنید که آج های هر ،تیک حداقل 2/32 اینچ باشد. و فراموش نکنید که حتما یدکی دارید!
  • باتری را بررسی کنید. موتورهای گازی یا دیزلی برای روشن شدن در هوای سرد از باتری بیشتری استفاده می کنند. برد خودروهای الکتریکی و هیب،-الکتریکی نیز ممکن است کاهش یابد. قبل از رفتن به جاده، باتری، سیستم شارژ و کمربندهای خود را بررسی کنید. برای کاهش تخلیه باتری ناشی از خودگرم شدن در خودروهای الکتریکی یا هیب، برقی، آن را در شب وصل کنید. انجام این کار دمای باتری را در محدوده بهینه خود نگه می دارد. همه دارندگان وسایل نقلیه باید همیشه کابل های جامپر را در صندوق عقب نگه دارند.
  • ویژگی های ایمنی وسیله نقلیه خود را بشناسید. ا،ر وسایل نقلیه دارای ویژگی های ایمنی هستند که می تواند به عملکرد در شرایط زمست، کمک کند. ممکن است یاد گرفته باشید که ترمزها را برای بهبود ،بندگی و کاهش لغزش چرخ در هنگام لغزش پمپ کنید. اما اگر وسیله نقلیه شما دارای سیستم ترمز ضد قفل است، برای دستیابی به همان اثر، فشار قوی و مداوم را به پدال ترمز وارد کنید.
  • چراغ های خود را بررسی کنید دید در طوفان های زمست، کاهش می یابد. مطمئن شوید که چراغ‌های ترمز، چراغ‌های راهنما، فلاشرهای اضطراری (چراغ‌های خطر)، و لامپ‌های داخلی شما به خوبی کار می‌کنند.
  • مایع خنک کننده خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که مایع خنک کننده (ضد یخ) کافی دارید. از نظر نشتی، شلنگ های فرسوده و سایر قطعات، تعمیرات یا تعویض هایی که ممکن است نیاز باشد، مک،ک را بررسی کنید.
  • مراقب برف پاک کن های خود باشید م،ن مایع برف پاک کن را تا انتها با مایع یخ زدا پر کنید. عملکرد دستگاه های یخ زدا و برف پاک کن های خود را تست کنید. اگر در آب و هوای مخصوص برفی زندگی می کنید، تیغه های فرسوده را تعویض کنید و به برف پاک کن های سنگین توجه ویژه ای داشته باشید.
  • باک بنزین خود را پر نگه دارید جاده های یخ زده می تواند منجر به ترافیک سپر به سپر و چرخش شود. اگر وسیله نقلیه گازوئیلی یا گازوئیلی دارید، مطمئن شوید که باک بنزین شما پر است تا سرگردان نشوید.
  • انبار برای مواقع اضطراری شاید در مورد کیت های رانندگی زمست، شنیده باشید. انواع مختلفی برای ،ید موجود است. به ،وان یک جایگزین، کیت خود را با بسته بندی بیل برفی و جارو، یخ ،اش، شن یا بستر بچه گربه، چراغ قوه، چراغ قوه و نشانگرهای اضطراری، پتو، آب، غذا و هر داروی لازم بسازید.
  • شرایط را بد،د قبل از حرکت، آب و هوای محلی و ترافیک را بررسی کنید. اگر جاده ها وضعیت نامن،ی دارند، سفرهای غیرضروری را تا زم، که شرایط پاک شود به تعویق بیندازید. با این حال، اگر به سفر ادامه می دهید، مطمئن شوید که آماده هستید. زودتر رفتن را در نظر بگیرید.
  • مسیر خود را برنامه ریزی کنید حتی اگر معمولاً به GPS تکیه می کنید، خود را با مسیرهای رسیدن به مقصد آشنا کنید. مسیر و زمان ،نی رسیدن خود را به دیگران اطلاع دهید. زمان کافی برای توقف، کشش، غذا خوردن، و تعویض رانندگان – به خصوص در سفرهای طول، مدت – بگذارید.
  • قانون را رعایت کنید. از آنجایی که مسیر خود را به دیگران اطلاع داده اید، در حین رانندگی نیازی به ارسال پیامک نیست. فقط در حالت هوشیاری رانندگی کنید. الکل و مواد مخدر هماهنگی، قضاوت، ادراک و زمان واکنش را مختل می کند. خونسرد باشید و از محدودیت های سرعت اعلام شده پیروی کنید. و مثل همیشه کمربند ایمنی خود را ببندید.

اتفاق غیرمنتظره می تواند در هر سفر جاده ای رخ دهد، چه فقط چند بلوک یا هزاران مایل دورتر. هیچ ، نمی خواهد دیر به یک شام خانوادگی از یک خندق زنگ بزند. برای شما خوش شانس است، این نکات شما را مجهز کرده اند تا در طول سفر خود به مادربزرگ بدون تاخیر، خطرات یا خشم اسکیت کنید.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/safe-driving-tips-for-winter-،liday-trips/