پنجشنبه، 26 ژانویه 2023 – چقدر جذاب است


«از آنجایی که مالیات بر عایدی سرمایه به دیوان عالی WA تعلق می‌گیرد، فشاری برای قضات «هدف ،د»: دیوید گاتمن از سیاتل تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در 22:07 توسط هوارد باشمن



گروهی به کنگره گفت: «رفتار ویژه» که قضات دیوان عالی در جریان تحقیقات نشت دریافت ،د، باید مورد بررسی قرار گیرد. قضات مجبور نبودند سوگندنامه هایی مبنی بر رد نشت را امضا کنند، اما کارکنان آنها این کار را ،د. از کنگره خواسته شده است که چرایی آن را بررسی کند: دیوید مک از BuzzFeed News دارد این گزارش.

و در تفسیر آنلاین در بالتیمور سان، جفری بوتول مقاله ای با ،وان “زم، که رئیس دادگستری خود نشت دادگاه عالی بود

نوشته شده در 22:05 توسط هوارد باشمن



“پس از حکم دادگاه عالی SC، تلاش جدیدی برای ممنوعیت تقریباً تمام سقط جنین در قانونگذاری پیشرفت کرد”: Seanna Ad، از The Post and Courier of Charleston، Carolina ج،ی دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:56 توسط هوارد باشمن



“نانای ک،ادو به دلیل امتناع از تهیه کیک تغییر ،ت جذابیت خود را از دست می دهد”: نیت ریموند از رویترز دارد این گزارش.

و کالین اسلوین از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “نانوای ک،ادو به خاطر کیک تولد ترنسجندر جذابیت خود را از دست داد

شما می تو،د به حکم امروز یک هیئت متفق القول سه قاضی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ک،ادو در این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:26 توسط هوارد باشمن



«کاوانا از «روابط عالی» میان قضات در دادگاه عالی ت،یم شده سخن می گوید. قاضی برت کاوانا، محافظه‌کار، طی سخن، در دانشکده حقوق نوتردام، از همکاران لیبرال خود تمجید کرد: لارنس هرلی از رویترز دارد این گزارش.

آریان دووگ و دوان کول از CNN گزارش می دهند که “کاوانا می‌گوید که نسبت به دیوان عالی «خوشبین» است و رتبه‌بندی دانشکده حقوق US News را رد می‌کند.

و دنیس واگر از دانشکده حقوق نوتردام گزارش می دهد که “سمپوزیوم ND Law Review شامل پرسش و پاسخ با برت کاوانا، قاضی دادگاه عالی است

دانشکده حقوق نوتردام در یوتیوب ویدیویی با ،وان «برت کاوانا، قاضی دیوان عالی: سمپوزیوم دادگاه های فدرال بررسی قانون نوتردام 2023

نوشته شده در ساعت 9:00 توسط هوارد باشمن



«جان ایستمن، وکیل ترامپ، در کالیفرنیا با یک اقدام خلع سلاح روبرو می شود. تنظیم کننده های وکلای ایالتی یک پرونده انضباطی 11 موردی را اعلام ،د. ناشی از کار ایستمن در هفته‌های پس از انتخابات 2020 است. Zoe Tillman از Bloomberg News دارد این گزارش.

و تیرنی اسنید از CNN گزارش می دهد که “بار کالیفرنیا از اتهامات انضباطی علیه جان ایستمن وکیل ترامپ پرده برداری کرد

می تو،د اعلامیه اتهامات انضباطی ایالتی کالیفرنیا را مشاهده کنید در این لینک.

نوشته شده در 5:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«مستند جدید کاوانا هیچ چیز را تغییر نمی دهد. یک کار را انجام می دهد و خوشایند نخواهد بود». داهلیا لیتویک دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در ساعت 5:00 توسط هوارد باشمن



“مهلت پیشنهادی برای تشکیل پرونده در بخش سوم، موجب مخالفت خواهان می شود”: لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارد این ،ط جدید از ستون “Opening Argument” او که در آن از من و چند تن از همکاران استیناف مبتنی بر مدار سوم نقل قول شده است.

نوشته شده در 4:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مصاحبه: جاش گرشتاین.” الیز اسپنر دارد این پست در وبلاگ “دبیرستان SCOTUS”. و بله، اسپنر از او در مورد این سوال پرسید دابز نشت نظر

نوشته شده در 3:32 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“امی و، شکایت خود را علیه رئیس قانون پن کری در مخالفت با اقدامات انضباطی ارسال می کند”: جرد میتوویچ از دیلی پنسیلو،ان این گزارش.

م، آنونزیاتا و نیکول موراوسکی از دیلی پنسیلو،ان مقاله‌ای دارند با ،وانبا هشت عضو هیئت علمی که در مورد آینده امی و، در پن تصمیم می گیرند ملاقات کنید

سارا فراستیری از دیلی پنسیلو،ان مقاله ای با ،وان “تحریم ها، شکایات و جلسات شنیداری: چرا امی و، را نمی توان به راحتی ا،اج کرد

ماه گذشته، میتوویچ مقاله ای با ،وان “با نزدیک شدن به سال دوم تحقیقات پن، ک، های امی و، شاهد کاهش شدید ثبت نام هستند

و در تفسیر، به صورت آنلاین در Daily Pennsylvanian، سام زو و اندرو لو مقاله ای با ،وان “حق تصدی در حال افراط در امی و، های جهان است. دانشگاه به کالایی ، دانش پاداش می دهد، نه مشارکت

تقریباً دو ماه پیش، ال، کاشوتا با امی و، در یک ویدیوی یوتیوب با ،وان «حقیقت به هر قیمتی

نوشته شده در 3:28 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«یک سخنران بحث برانگیز به قانون ییل بازگشت – شما باور نخواهید کرد که بعدا چه اتفاقی افتاد. کریستن واگونر از حزب محافظه کار اتحاد دفاع از آزادی روز سه شنبه در YLS سخنر، کرد. او چگونه پذیرفته شد؟» دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 2:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“دعوای حقوقی در مورد محدودیت های ایالتی ایالات متحده در مورد قرص های سقط جنین”: جاناتان استمپل و برندن پیرسون از رویترز دارند این گزارش.

نوشته شده در 1:25 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“وکلای چارلی ادلسون خواهان خصوصی بودن اظهارات مگبانوا تا زمان محاکمه هستند”: کارل اترز از دموکرات تالاهاسی اخیراً داشته است این گزارش.

نوشته شده در ساعت 13:10 توسط هوارد باشمن



“نیویورک به دنبال آزمایش دادگاه عالی در مورد کنترل اسلحه است”: زک شونفلد از The Hill دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 8:48 توسط هوارد باشمن



“ش،ت های عالی از دادگاه. ذهن‌های حقوقی محافظه‌کار بدترین تصمیم‌های دیوان عالی تمام دوران را رتبه‌بندی می‌کنند: متیو جی. فرانک و مارک دیوید هال دارند این پست در وبلاگ “قانون و آزادی”.

نوشته شده در ساعت 8:45 توسط هوارد باشمن



«اصلاح دادگاه عالی دو حزبی یک رویا نیست. لیبرال‌ها با حمایت از اجرای اصلاحات اخلاقی که قبلاً در دادگاه‌های پایین‌تر به‌جای راه‌حل‌های رادیکال‌تر اعمال شده‌اند، می‌توانند موردی را مطرح کنند که محافظه‌کاران ممکن است با آن موافق باشند». سیمون لازاروس دارد این انشا آنلاین در New Republic.

نوشته شده در 8:42 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/26/#197809