پنج آسیب مهم در تعطیلات که باید از آن اجتناب کنید


سه ماه آ، سال یکی از شادترین ماه‌های کل تقویم است. آمریکایی ها به طور یکپارچه در طول فصل تعطیلات بین هالووین، روز شکرگزاری و کریسمس حرکت می کنند. با این حال، تعطیلات همچنین ممکن است قرار گرفتن در معرض خطرات خاصی را افزایش دهد که ممکن است در غیر این صورت وجود نداشته باشد. با تجمع مردم برای جشن گرفتن، تصادفات افزایش می‌یابد، اما این جشن‌ها ممکن است باعث رانندگی در حالت مستی، صدمات احتمالی سقوط، مسمومیت غذایی و سایر خطرات شود. اگر در اثر یکی از این حوادث متداول تعطیلات مجروح شده اید، برای جبران هر گونه هزینه پزشکی که ممکن است در نتیجه متحمل شوید، با یک وکیل مشورت کنید:

لیز خوردن دختر روی یخرانندگی تحت تاثیر

رانندگی تحت تاثیر (DUI) مواد مخدر یا الکل در ا،ر ایالت ها جرمی است که می تواند منجر به مجازات های کیفری قابل توجهی برای متهم و صدمات پزشکی قابل توجهی برای قرب،ان شود. هنگامی که مردم تعطیلات را جشن می گیرند، DUI ها افزایش می یابند. متهم ممکن است مشمول مدت حبس، جریمه های کیفری، استفاده از دستگاه اینترلاک جرقه زنی یا لغو مجوز شود.

استاندارد در ا،ر ایالت ها برای مصرف الکل 0.08 غلظت الکل خون است. اگر غلظت الکل خون راننده 0.08 یا بیشتر باشد، فرض بر این است که راننده تحت تأثیر رانندگی می کند. رانندگی تحت تأثیر برخی از مواد مخدر مانند ماری جوانا، PCP، کوکائین یا مواد دیگر را نیز در نظر می گیرد.

آسیب های پاییز

خطرات آب و هوایی می تواند پتانسیل ایجاد الف را افزایش دهد لغزش و سقوط یا تصادف سفر و سقوط ماه‌های زمستان باران، برف یا یخ می‌بارد که احتمال آسیب را افزایش می‌دهد. خطرات سفر ممکن است شامل آویزان ، سیم های برق یا جعبه های هدیه تصادفی روی زمین باشد. چنین شرایط خطرناکی ممکن است با نور ضعیف یا راه پله های ش،ته افزایش یابد. صاحبان املاک باید با پارو ، برف یا تعمیر چراغ‌ها یا نرده‌های ش،ته خطرات احتمالی را به حداقل برسانند، به‌خصوص اگر مهمان دارند.

جراحات سوختگی

جراحات سوختگی هرگاه فردی با منبع گرما مواجه شود ممکن است رخ دهد. منابع متداول جراحات سوختگی، به ویژه در طول تعطیلات، شامل آبگرمکن ها، آتش سوزی های الکتریکی یا شیمیایی و سایر مواد بالقوه قابل اشتعال است. صدمات ناشی از سوختگی ممکن است به ویژه در زمستان حاد باشد زیرا مردم از شومینه خود برای گرم نگه داشتن یا راه اندازی آتش بازی برای جشن سال نو استفاده می کنند. آسیب سوختگی ممکن است در اثر محصولات معیوب مانند اجاق گاز یا بخاری معیوب ایجاد شود. در صورت ارائه تج،ات معیوب توسط کارفرما، ممکن است در محل کار نیز رخ دهند.

شوک های الکتریکی

شوک های الکتریکی بسته به ولتاژ می تواند خطرناک یا حتی کشنده باشد. برق گرفتگی یک خطر در خانه یا محل کار ناشی از وسایلی مانند توستر، مایکروویو یا تزئینات کریسمس است. یک شوک الکتریکی جدی می تواند باعث تشنج، سکته مغزی یا ایست قلبی شود. شوک الکتریکی ممکن است به دلیل تولید نامن، که باعث شل شدن سیم‌کشی می‌شود یا عدم هشدار در برابر قرار گرفتن در معرض احتمالی الکتریکی ایجاد شود. خطر برق گرفتگی در محل کار باید توسط کارفرمایان، که می توانند دستکش یا سایر وسایل ایمنی تهیه کنند، کاهش یابد.

آلودگی مواد غذایی

زیاد بیماری های ناشی از غذا توسط E.coli، سالمونلا و سایر باکتری ها ایجاد می شوند. این باکتری ها از طریق غذای نیم پز یا آلودگی متقاطع با غذاهای خام پخش می شوند. علائم ممکن است شامل تهوع، درد شکم، گرفتگی عضلات، تب، سردرد، استفراغ و اسهال باشد و ممکن است بین دو تا شش ساعت پس از خوردن غذای آلوده شروع شود.

یکی دیگر از انواع آسیب های غذایی شامل مصرف اشیاء فیزیکی است. ممکن است ،ات، شیشه، ف، یا سنگ را در غذای خود کشف کرده یا بخورید. در حالی که برخی از اکتشافات یا مصرف ممکن است مضر نباشد، در موارد دیگر ممکن است خطرناک باشد اگر کشنده نباشد. بلعیدن ف،، شیشه یا سایر اشیاء تیز می تواند باعث بریدگی و صدمات شدید در روده فرد شود و ممکن است نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد.

آیا باید وکیل آسیب های شخصی استخدام کنم؟

یک وکیل ماهر آسیب های شخصی با قو،ن مربوطه و مسائل حقوقی که ممکن است در پرونده شما پیش بیاید آشنا خواهد بود. یک وکیل می تواند حقایق پرونده شما را بررسی کند و می تواند تعیین کند که آیا شما ادعای قابل قبولی دارید یا خیر. اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک تصادف مجروح شده اید، باید با یک تماس بگیرید وکیل آسیب های شخصی برای مشاوره حقوقی بیشتر


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/11/14/top-five-،liday-injuries-to-avoid/