چه زمانی می توان آنها را انجام داد و آیا آنها محرمانه هستند؟ – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیستم قضایی اطفال، تمرکز قانونی آن بر شناسایی نیازهای نوجوانان و حل و فصل مسائل برای ارائه «خدمات توانبخشی من، به نوجوانان» است. GS 7B-1500(2)b. علاوه بر حفاظت از امنیت عمومی، مقررات باید شامل «برنامه من، برای رفع نیازهای نوجوان» باشد. GS 7B-2500. قانون و قو،ن حاکم بر یک شکل از ارزیابی در پرونده های بزهکاری – ارزیابی جامع بالینی (CCA) – در چند سال اخیر دستخوش تغییر سریع شده است. ارزیابی‌های دیگری مانند ارزیابی رفتار ، مشکل‌ساز یا ارزیابی‌های متمرکز بر ضربه نیز ممکن است در موارد خاص مورد نیاز باشد. سوالات فراو، در مورد اینکه ارزیابی‌ها چه زم، می‌توانند انجام شوند و قانون محرمانگی در مورد آنها اعمال می‌شود، فراوان است. این اینفوگرافیک جدید یک نمای کلی در سطح بالایی از قانون ارائه می دهد که به این سؤالات می پردازد.

چه زم، می توان ارزیابی ها را تکمیل کرد؟

با رضایت در هر زمان

در صورتی که رضایت معتبری برای انجام آن ارزیابی وجود داشته باشد، می‌تواند در هر زم، که یک موضوع بزهکاری در انتظار است، تکمیل شود. عموماً والد، قیم یا قیم نوجوان فردی است که باید رضایت دهد. با این حال، افراد زیر سن قانونی مجاز به رضایت مؤثر برای یک پزشک دارای مجوز در کارولینای شمالی برای ارائه خدمات بهداشتی پزشکی برای پیشگیری، تشخیص و درمان هستند.

  • بیماری مقاربتی و هر بیماری قابل گزارش قابل گزارش دیگری،
  • بارداری،
  • سوء استفاده از مواد کنترل شده یا الکل و
  • اختلال عاطفی. S. 90-21.5.

علاوه بر این، صلاحیت قضایی نوجوانان می تواند فراتر از 18 سالگی یک نوجوان باشدهفتم تولد در شرایط خاص (از جمله جرایم ارتکابی در سنین 16 و 17 و همچنین تعهدات طول، مدت برای جنایات ک، A – E). بنابراین، فردی که تحت صلاحیت قضایی نوجوانان است ممکن است 18 سال یا بیشتر داشته باشد. هنگامی که یک نوجوان 18 ساله می شود، به فردی تبدیل می شود که برای تمام مراقبت های پزشکی خود رضایت می دهد. سپس آنها تنها فردی خواهند بود که با هر ارزیابی موافقت می کنند.

بر اساس حکم دادگاه پس از قضاوت

GS 7B-2502 هر دو را فراهم می کند

  • اختیار دادگاه برای دستور معاینه توسط پزشک، روانپزشک، روانشناس یا سایر متخصصان واجد شرایط برای تعیین نیازهای نوجوان (GS 7B-2502(a))، و
  • دستوری برای دادگاه برای دستور دادن به بخش عدالت اطفال برای ارجاع برای CCA زم، که 1) یک نوجوان به ،وان بزهکار شناخته شده باشد، 2) مشکوک به بیماری رو،، ناتو، رشدی یا ناتو، فکری باشد، و 3) CAA یا معادل آن در 45 روز قبل از جلسه قضاوت انجام نشد. GS 7B-2502 (a2). شما می تو،د جزئیات بیشتر در مورد این دستور را در وبلاگ قبلی بیابید.

مفاد دستور CCA به وضوح فقط پس از قضاوت و قبل از واگذاری اعمال می شود. مرجع اختیاری گسترده تر برای دستور دادن به معاینات به صراحت بیان نمی کند که فقط پس از قضاوت اعمال می شود. همچنین قانون استینافی وجود ندارد که به این موضوع بپردازد. با این حال، مرجع قانونی در ماده 25 از فصل دوم قانون اطفال تحت ،وان «اختیارات» قرار گرفته است. ماده 24 قبلی رویه ای را ارائه می دهد که در جلسات رسیدگی به قضاوت نوجوانان اعمال می شود. علاوه بر این، GS 7B-2502 با ،وان “ارزیابی و رفتار با نوجوانان بی انضباط و بزهکار” است. این ،وان نشان می‌دهد که مقررات اختیاری فقط پس از قضاوت، زم، که نوجوان بزهکار (یا بی انضباط) تشخیص داده شود، اعمال می‌شود. این عوامل مرا به این باور می رساند که اختیارات صلاحیتی دادگاه برای دستور ارزیابی مندرج در GS 7B-2502 تنها پس از قضاوت اعمال می شود. دیگران ممکن است مخالف باشند زیرا خود زبان قانونی بیان نمی کند که دادگاه فقط می تواند پس از قضاوت دستور معاینه بدهد.

آیا ارزیابی ها محرمانه هستند؟

به طور کلی، بله. ارزیابی‌ها معمولاً شامل اطلاعات مربوط به سلامت روان و مصرف مواد می‌شوند و آنها را به سوابق سلامتی تبدیل می‌کند که تحت قانون قابلیت حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA)، 42 CFR ،مت 2، و قو،ن ایالتی محافظت می‌شوند.

حفاظت از محرمانه بودن ویژه قبل از قضاوت

قانون نوجوانان استفاده از اطلاعاتی را که یک نوجوان با مشاور دادگاه اطفال (JCC) به اشتراک می‌گذارد را از استفاده علیه نوجوان به ،وان بخشی از جلسه دادرسی منع می‌کند. GS 7B-2408 بیان می کند که “هیچ اظهاراتی که توسط یک نوجوان به مشاور دادگاه اطفال و نوجوانان در جریان تحقیقات اولیه و فرآیند ارزیابی داده شود، قبل از جلسه رسیدگی قابل پذیرش نیست.” علاوه بر این، JCC یک گزارش مستعد قانونی لازم را در مورد هر نوجو، که پرونده آنها به مرحله قضاوت می رود تکمیل می کند. GS 7B-2413. این گزارش باید شامل ارزیابی خطر و نیاز باشد، از جمله اطلاعاتی در مورد تاریخچه روانپزشکی و روانشناختی نوجوان. گزارش را نمی توان قبل از اینکه نوجوان به ،وان بزهکار تشخیص داده شود به دادگاه ارائه یا مورد رسیدگی قرار داد. GS 7B-2413.

محرمانگی که در طول تعلیق پرونده ضمیمه می شود

محرمانه بودن سوابق سلامت روان

از آنجایی که ارزیابی‌ها شامل اطلاعات سلامت رو، می‌شود، قانون محرمانگی ایالتی و فدرال که محرمانه بودن سوابق سلامت روان را کنترل می‌کند، در تمام طول عمر پرونده نوجوانان در مورد آنها اعمال می‌شود. این درست است حتی زم، که دادگاه دستور ارزیابی تحت اختیارات GS 7B-2502 را صادر کند. این مقررات عبارتند از:

  • HIPAA افشای سوابق بهداشتی محافظت شده را بدون مجوز معتبر یا حکم دادگاه ممنوع می کند. 45 CFR قطعات 160، 164.
  • سوابق درمان سلامت روان تنها با رضایت معتبر یا حکم دادگاه قابل انتشار است. رضایت شخصی برای انتشار سوابق مورد نیاز است که در اصل برای درمان رضایت داده است. GS 122C-52.

محرمانه بودن سوابق اختلال مصرف مواد

ارزیابی در پرونده های بزهکاری اغلب شامل اطلاعات مربوط به اختلال مصرف مواد فعلی یا قبلی یک نوجوان است. هر گونه سوابق بهداشتی که نشان دهد نوجوان دارای اختلال مصرف مواد یا مبتلا به آن است، تنها در صورت وجود رضایت معتبر یا حکم دادگاه می تواند منتشر شود. رضایت همیشه از نوجوان لازم است و همچنین در صورت رضایت والدین به درمان اصلی، از والدین نیز لازم است. 42 CFR ،مت 2.

محرمانه بودن بخش سوابق دادگستری نوجوانان (DJJ)

سوابق نگهداری شده توسط DJJ فقط بر اساس حکم دادگاه قابل انتشار است، به جز آزادی برای نوجوان و وکیل نوجوان، والدین نوجوان، قیم یا نماینده مجاز آنها، متخصصان DJJ که مستقیماً در این پرونده دخالت دارند و JCC. (GS 7B-3001).

استثنا برای اشتراک گذاری اطلاعات بین سازم، محلی

GS 7B-3100 هنگامی که این اطلاعات مربوط به نوجو، است که پاسخ دهنده در یک موضوع بزهکاری است، نیاز به اشتراک گذاری برخی اطلاعات در میان برخی از سازمان های محلی دارد. اساسنامه اجازه می دهد تا اطلاعات را تنها در صورت ارائه دادخواست بزهکاری و تا زم، که نوجوان تحت صلاحیت دادگاه قرار دارد، به اشتراک گذاشته شود. اگر یکی از آژانس‌های تعیین‌شده توسط قانون یا یک دستور اداری محلی درخواست به اشتراک‌گذاری اطلاعات را داشته باشد، اساسنامه اجباری می‌کند که اطلاعات به اشتراک گذاشته شود. با این حال، اساسنامه فقط به اشتراک گذاری اطلاعات برای حمایت از نوجوان و دیگران یا بهبود فرصت های آموزشی نوجوان اجازه می دهد.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بر اساس این اساسنامه محرمانه می ماند و به ثبت عمومی تبدیل نمی شود. علاوه بر این، به اشتراک گذاری اطلاعات تحت این قانون همچنان تابع قانون فدرال است. مقررات محرمانه مربوط به سوابق اختلال مصرف مواد مندرج در 42 CFR ،مت 2 نمی تواند توسط قانون ایالتی که به اشتراک گذاری اطلاعات را مجاز می کند غلبه کند. بنابراین، هر گونه سوابق مربوط به اختلال مصرف مواد مرتبط با نوجوان تنها در صورتی می‌تواند به اشتراک گذاشته شود که رضایت معتبر یا حکم دادگاه مبنی بر به اشتراک‌گذاری آن اطلاعات وجود داشته باشد. GS 7B-3100 مجوز قانونی برای به اشتراک گذاری اطلاعات اختلال مصرف مواد ارائه نمی دهد.

چرا این مهم است؟

از نظر قانونی، همه اینها به دلیل تمرکز قانون نوجوانان بر درمان در پرونده های بزهکاری و دستور GS 7B-2502(a2) است که دادگاه را م،م می کند در برخی موارد به DJJ دستور دهد تا برای CCA ارجاع دهد. فراتر از ا،امات قانونی، استفاده از ارزیابی ممکن است به علت اصلی رفتاری برسد که در وهله اول برخی از نوجوانان را درگیر عدالت می‌کند. زمان‌بندی و استفاده از ارزیابی‌ها در این موارد می‌تواند کلیدی برای هدف‌گیری مداخلات به شیوه‌ای باشد که به احتمال زیاد از آن نوجوانان در بهبودی آنها و جلوگیری از بازگشت آنها به سیستم قانونی حمایت می‌کند. امیدوارم این اینفوگرافیک جدید به همه ذینفعان کمک کند تا بفهمند ارزیابی‌ها چه زم، و چگونه می‌توانند اتفاق بیفتند و در طول زندگی یک پرونده بزهکاری به اشتراک گذاشته شوند.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/،essments-in-delinquency-cases-when-can-they-be-done-and-are-they-confidential/