کانون وکلای دادگستری اصفهان

اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. سهیلا باقرپور وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای اصفهان، کارشناس ارشد حقوق، دارای مهارت و تجربه قراردادنویسی، دارای تجربه قراردادنویسی برای شرکت های تجاری، ایشان فعالیت وکالت را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده اند. برخی از وکلای متبحر تجارت بین الملل جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند.

  • لازم است به این امر بسیار توجه کنید که زمانی که بابت پرونده‌ی خود اسناد و مدارکی به وکیل تحویل می دهید، ضرورت دارد در مقابل از وکیل رسید دریافت کنید.
  • امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای تجارت بین الملل اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است.
  • بهترین وکیل کیفری اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت آماده جهت ارائه خدمات در اصفهان و کل کشور در انواع دعاوی کیفری، شکایت، امور بیمه، خانواده و … می باشد.
  • ایشان تا کنون بیش از ۵۰ دوره علمی، آموزشی برگذار کرده اند و به واسطه رشته تحصیلیشان بیشتر تمایل به قبول پرونده در گرایش کیفری من جمله؛ پرونده های قتل، آدم ربایی، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت و… را دارند.
  • خیر معمولا این هزینه بابت وقت و هزینه ای است که بهترین وکیل اصفهان برای حل پرونده صرف می کند پس باید پرداخت گردد.

انتخاب یک وکیل خوب و عالی ممکن است در نگاه اول ساده باشد ولی در عین حال امری به نسبت دشوار است. زیرا که وکالت شغل مهمی است و به علت این که موکل باید وکیل را محرم خود بداند و اطلاعات و مدارک خود را با وی در میان بگذارد، لازم است در انتخاب وکیل بسیار دقت داشته باشد. از همین رو ممکن است سوال‌های زیادی پرسیده شود، از جمله اینکه چگونه یک وکیل خوب انتخاب کنیم؟ در زمان انتخاب یک وکیل باید چه معیار هایی در نظر داشته باشیم؟ چه وکیلی خوب محسوب می شود؟ چه وکیلی برای پرونده‌ی من متناسب است؟ و … . به همین منظور در ادامه معیارهایی که باید برای انتخاب وکیل در نظر داشت را بیان می کنیم. وکیل خوب در اصفهان یا هر شهری یکی از مواردی است که امکان دارد همه‌ی ما روزی به آن احتیاج پیدا کنیم.

معرفی بهترین وکیل اصفهان  – لیست 10تایی

از جمله این اعمال ممنوعه و ناپسند می‌توان به قتل، خیانت، فریب‌کاری، توهین و دزدی اشاره کرد. در واقع هر عملی که جان، حیثیت و مال دیگران را تهدید کند، جنایت محسوب خواهد شد. در صورتی که جرم شخصی نزد قاضی به اثبات برسد، آن شخص از سوی مراجع قانونی مجازاتی متناسب با جرم خود دریافت خواهد کرد.

تماس با دادراه

برای پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که بر اساس قوانین جاری کشور وکلا در دسته بندی تخصصی قرار نمی گیرند و متاسفانه در نظام حقوقی ایران پروانه وکالت تخصصی نیز صادر نمی شود. مثلاً در ایران وکیل تخصصی در حوزه های ملکی، وکیل خانواده، وکیل وصول بدهی، وکیل کیفری، وکیل حقوقی شرکت ها، وکلای حقوق مالکیت معنوی و سایر موارد تخصصی نداریم. دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند. اما چنانچه نمیدانید کدام یک از وکلای اصفهان زیر در خصوص پرونده شما تخصص کافی دارد و بهترین وکیل این حیطه در اصفهان می باشد فرم زیر را تکمیل کنید تا در لحظه اطلاعات ۲ وکیل متخصص در پرونده شما برای شما نمایش و پیامک میگردد . دادداک در معرفی وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند.

وکیل کارکشته حقوقی اصفهان

از دیگر پارامترهایی که در زمان انتخاب کردن یک وکیل خوب در اصفهان باید به آن توجه نمود میزان تجربه‌ی او در مسائل مختلف است. داشتن تجربه باعث می شود وکیل اطلاعات و راه‌کارهایی به دست آورده باشد که وکلای دیگر از آن بی خبر باشند. البته صرف داشتن تجربه‌ی زیاد در یک زمینه دلیل نمی شود که آن وکیل در زمینه‌های دیگر نیز تجربه داشته باشد. مثلا ممکن است یک وکیل بیشتر در زمینه های حقوقی تجربه و اطلاعات داشته باشد اما در زمینه های کیفری آن چنان تجربه‌ای نداشته باشد و یا بالعکس. پس نتیجه این می شود که زملنی که می خواهید وکیلی را برای پرونده‌ی خود انتخاب کنید، به رزومه و سابقه‌ی کاری او دقت کنید چون این کار بسیار موثر و سودبخش است.