2022 CEQA Legislative Recap – قانون محیط زیست


06 ژانویه 2023

شپرد مولین ریشتر و همپتون


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

به این پست گوش کنید

در پاسخ به فریاد ادامه‌دهنده توسعه‌دهندگان برای اصلاحات م،ادار، تغییرات یا معافیت‌ها از قانون کیفیت محیطی کالیفرنیا (کد تصمیم عمومی §§ 21000) و دنباله.) (CEQA) اغلب در لوایح متعدد در طول هر جلسه قانونگذاری کالیفرنیا گنجانده می شود. سال 2022 نیز از این قاعده مستثنی نبود. در حالی که بسیاری از لوایح در کمیته با مرگ آهسته مواجه شدند، تعداد انگشت شماری با موفقیت به میز فرماندار رسیدند و به قانون تبدیل شدند.

خلاصه ای کوتاه از این لوایح و تأثیرات آنها بر CEQA در زیر ارائه شده است:

لایحه مجلس (AB) 2011: قانون مسکن مقرون به صرفه و مشاغل جاده‌ای سال 2022 یکی از لایحه‌های مهم مسکن در آ،ین جلسه قانون‌گذاری است. این قانون که توسط بافی وی، عضو مجمع انجام می‌شود، شامل یک فرآیند بررسی و،ی معاف از CEQA برای واجد شرایط بودن پروژه‌های مسکن در سایت‌های دارای منطقه تجاری است. بر اساس AB 2011، پروژه‌های چند خانواری شامل واحدهای 100٪ مقرون به صرفه در یک سایت تجاری، یا پروژه‌های با درآمد مختلط واقع در یک راهرو تجاری، تا زم، که دستمزدهای رایج را بپردازند و قیمت مقرون به صرفه «زیر نرخ بازار» مشخص شده را برآورده کنند، از CEQA معاف هستند. اه، مسکن سایت پروژه همچنین باید تعدادی از ا،امات و محدودیت‌ها را برآورده کند، از جمله اینکه نمی‌توان آن را در سایتی قرار داد یا در مجاورت آن قرار داد که در آن بیش از 1/3 متر مربع به یک کاربری صنعتی اختصاص دارد. نمی تواند در 500 فوت یک آزادراه یا 3200 فوت از یک پالایشگاه نفت یا گاز فعال باشد. و اگر سایت دارای یک طرح همسایگی باشد، مانند یک طرح خاص، طرح منطقه، یا طرح جامع، این طرح باید از تاریخ 1 ژانویه 2022 اجازه توسعه مسکن چندخانواری در سایت را بدهد یا از طریق یک طرح و برنامه‌های زیست‌محیطی اتخاذ شده اجازه چنین توسعه‌ای را بدهد. بررسی تا 1 ژانویه 2024. پروژه‌هایی که ا،امات AB 2011 را برآورده می‌کنند، می‌توانند از فرآیند تأیید کارآمد و همچنین معافیت CEQA بهره‌مند شوند. توجه داشته باشید که این قانون از 1 ژوئیه 2023 اجرایی می شود.

لایحه سنا (SB) 886: قانون مسکن دانشجویان و اساتید، قانون سناتور اسکات وینر برای رسیدگی به کمبود مسکن دانشجویان و اساتید در کالیفرنیا، پروژه های مسکن برای دانشجویان و اساتید ساخته شده در زمین های متعلق به دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا یا کالج های محلی کالیفرنیا را از CEQA مستثنی می کند. با این حال، برای واجد شرایط بودن برای این معافیت CEQA، چنین پروژه های مسکن باید چندین معیار را رعایت کنند. به طور خاص، پروژه ها باید: (1) در یک ملک پردیس باشند. (2) استفاده از دستمزدهای رایج و نیروی کار ماهر و آموزش دیده؛ (iii) با یک گزارش تایید شده اثرات زیست محیطی (EIR) برای یک طرح توسعه بلندمدت یا طرح جامع سازگار باشد. (IV) برنامه مدیریت تقاضای حمل و نقل داشته باشد. (v) کاهش تمام اثرات ساخت و ساز. و (vi) منجر به هیچ گونه انتشار خالص اضافی گازهای گلخانه ای نشود. ساختمان ها باید دارای گواهینامه پلاتینیوم رهبری در طراحی انرژی و محیطی (LEED) باشند، حدا،ر دارای 2000 واحد یا 4000 تخت باشند و در فاصله 1/5 مایلی ایستگاه اصلی حمل و نقل یا مرز پردیس قرار داشته باشند یا 15٪ کمتر در هر واحد داشته باشند. سرانه VMT در مقایسه با حوزه قضایی که پروژه در آن واقع شده است. در نهایت، این پروژه‌ها نمی‌توانند مسکن‌های مقرون‌به‌صرفه یا تحت کنترل اجاره‌ای یا سازه‌های تاریخی را جابجا کنند، و همچنین نمی‌توانند در زمین‌های کشاورزی، تالاب‌ها یا در مناطق با خطر آتش‌سوزی بسیار بالا ساخته شوند. با توجه به ا،امات متعددی که برای واجد شرایط بودن برای معافیت CEQA باید برآورده شود، مشخص نیست که چه تعداد پروژه می توانند به معافیت ارائه شده توسط SB 886 تکیه کنند. این قانون از اول ژانویه 2023، از اول ژانویه 2030 غروب می کند.

SB 118: این قانون اضطراری مقرر می دارد که ثبت نام یا تغییر در ثبت نام در پردیس یا مرکز پزشکی آموزش عالی ،تی، به خودی خود، پروژه ای برای اه، CEQA نیست. با این حال، اگر دادگاه تشخیص دهد که افزایش جمعیت پردیس بیش از پیش‌بینی‌های اتخاذ شده در جدیدترین طرح توسعه بلندمدت پردیس و حمایت از EIR است و این افزایش‌ها منجر به اثرات زیست محیطی قابل توجهی می‌شود، دادگاه ممکن است دستور EIR جدید، تکمیلی یا بعدی بدهد. ظرف 18 ماه آماده شود. SB 118 پاسخ سریع قانونگذاری به تصمیم مارس 2022 است

نجات محله های برکلی در مقابل نایب السلطنه های دانشگاه کالیفرنیا
، که محدودیت بی سابقه ای را برای ثبت نام در پردیس دانشگاه کالیفرنیا برکلی اعمال کرد که دانشگاه را م،م می کرد تا ثبت نام ک، های ورودی خود را تا بیش از 3000 دانشجو کاهش دهد. SB 118 در 14 مارس 2022 به اجرا درآمد و به صورت م،ق اعمال شد تا تأثیرات پرونده دادگاه را باطل کند.

AB 205AB 205 توسعه انواع خاصی از پروژه‌های انرژی خورشیدی، بادی و دیگر انرژی‌های پاک را از طریق فرآیند بررسی محیطی کارآمد به ،وان پروژه‌های توسعه رهبری زیست‌محیطی تشویق می‌کند. این قانون، کمیسیون انرژی کالیفرنیا را م،م می‌کند تا درخواست‌های پروژه را بررسی کند و ظرف 30 روز پس از ارسال، کامل بودن آن را تعیین کند. مانند سایر پروژه‌های توسعه رهبری محیط‌زیست در ایالت، AB 205 شورای قضایی را م،م می‌کند که یک قاعده دادگاه را تصویب کند که اجازه می‌دهد رسیدگی‌های مربوط به بررسی محیط‌زیست ظرف 270 روز پس از کامل شدن درخواست تکمیل شود. این قانون از 30 ژوئن 2022 اجرایی شد.

شپرد مولین به نظارت بر جلسه قانونی فعلی برای هرگونه لایحه جدید پیشنهادی که بر اساس تغییرات CEQA قانونی 2022 است یا بازنگری های جدیدی در قانون ارائه می دهد، ادامه خواهد داد.

مقالات پرطرفدار در مورد: محیط زیست از ایالات متحده

کمیسیون تجارت فدرال به دنبال نظر در مورد راهنمای سبز است

Katen Mu، Rosenman LLP

اولین بار در سال 1992 منتشر شد و اخیراً در سال 2012 به روز شد، “راهنماهای سبز” FTC مجموعه ای از راهنمایی ها و توصیه های مکتوب به هر شرکتی است که مایل به تبلیغ در مورد محیط زیست است.

EPA تمام قو،ن درخواست های من، را نهایی می کند

ساحل هریس

در 15 دسامبر 2022، EPA ایالات متحده در ثبت فدرال قانون نهایی خود را منتشر کرد که قانون AAI خود را به روز می کند و ASTM E1527-21 را به ،وان روشی برای برآورده ، ا،امات AAI به رسمیت می شناسد.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1268456