احکام سندی هوک علیه الکس جونز موجه است؟


ال، جونز، نظریه‌پرداز توطئه، بیش از یک دهه ادعا کرده است که تیراندازی در سندی هوک جعلی بوده است، کودک، که در تیراندازی جان خود را از دست داده‌اند، جعلی هستند و والدین کودکان مذکور صرفاً بازیگر هستند. سخنان جونز الهام بخش یک دهه آزار و اذیت والدین متوفی بوده است که تا کنون به یک میلیارد دلار قضاوت علیه جونز توسط بیش از دوجین شاکی در چندین پرونده قضایی منجر شده است. با این حال، انتظار می‌رود که جونز با چند آزمایش دیگر ادامه دهد که انتظار می‌رود پس از گفته‌ها و انجام‌ها، مجموع آن به یک تریلیون دلار برسد.

حامیان جونز و دیگران استدلال کرده اند که این حکم نشان دهنده طمع غیرقابل درک توسط والدین سندی هوک به قیمت از دست دادن اصلاحیه اول. اگر شرکت‌های بزرگ در معرض احکام کوچک‌تری برای آسیب‌های گسترده‌تر هستند، چرا یک نفر باید در معرض یک قضاوت پولی قابل مقایسه با تولید ناخالص داخلی کشورهای کوچک باشد؟

عوامل متعددی برای توجیه مبلغ زیاد در برابر ال، جونز وجود دارد. با این حال، ابتدا مهم است که ثابت کنیم جونز خود را برای ش،ت آماده کرده است. جونز هرگز با فرآیند کشف همکاری نکرد، مرحله‌ای از دعوا که هر دو طرف شهادت شاهد و سایر شواهد را برای استفاده در محاکمه جمع‌آوری می‌کنند. اگر یک متهم از همکاری امتناع ورزد، قاضی می تواند علیه آن متهم قضاوت کند (برع،، شاکی که از همکاری امتناع می کند ممکن است پرونده او رد شود).

جونز از پاسخ دادن به سؤالات کتبی خودداری کرد و در حالی که وکلای او استدلال می ،د که او به اندازه کافی مبتلا به کووید نیست و نمی تواند برای یک رسوب شفاهی بنشیند، برنامه ای را پخش زنده کرد. در طول دادگاه، جونز بیشتر وقت خود را در استودیوی خود سپری کرد و قضات را پدوفیل و هیئت منصفه را «خارج از این سیاره» خواند. جونز جرأت داشت که دادگاه را در حالی که به اتهام افترا در محاکمه بود بدنام کند.

با این حال، فراتر از امتناع جونز از احترام به سیستم قانونی، عوامل متعددی وجود داشت که مبلغ فوق‌العاده‌ای را توضیح می‌داد که اکنون جونز باید بپردازد.

اتاق خالی دادگاه تعداد شاکیان

،اوین رسانه های پشت این پرونده گمراه کننده است. والدین سندی هوک چند نفر نیستند که یک میلیارد دلار در مورد یک مرد قضاوت کنند. دعاوی سندی هوک شامل بیش از دوازده نفر است که هر کدام حکمی علیه جونز به دست آورده اند. میانگین حکم علیه جونز برای ده ها میلیون دلار و بالاترین قضاوت برای 120 میلیون دلار بود. این دعوا یک پدر و مادر یا حتی یک خانواده مجرد را تبدیل به میلیاردر نمی کند. در عوض، هر یک از والدین برای خسارات خود جبران می شود. این یک دعوای بزرگ نیست که یک میلیارد دلار قضاوت کند، بلکه پانزده پرونده مختلف است که هر کدام ده ها میلیون به کل کل کمک کرده است.

پریش، عاطفی شدید

شاکیان سندی هوک هر کدام آسیب منحصر به فردی را متحمل شدند که تعیین کمیت آن دشوار است. همیشه ،ن زدن ارزش زندگی یک کودک دشوار است. با این حال، تعیین پرداخت صحیح برای والدینی که فرزند خود را از دست داده و سپس مجبور به تحمل یک کمپین از دست دادن می شوند، دشوارتر خواهد بود. تهمت زدن از مردی که ادعا می کند فرزند مرده آنها هرگز وجود نداشته است. غم و اندوه ناشی از از دست دادن فرزند بسیار زیاد است، اما اگر مردی علناً ادعا کند که این خانواده ها علیرغم همه شواهد خلاف آن، حق غم و اندوه خود را ندارند، بسیار بی رحمانه خواهد بود. این خواری ال، جونز است و قرب،انش مستحق شناخت ناراحتی عاطفی هستند که او به آنها تحمیل کرده است.

آزار و اذیت فقط کلمات نیست

بسیاری از حامیان جونز ادعا می کنند که صرف کلمات نمی تواند این حکم را تایید کند. با این حال، جونز فقط صحبت نمی کرد، بلکه تحریک می کرد آزار و اذیت با تهمت هایش در طول محاکمه، بستگان قرب،ان گفتند که سال‌ها توسط افرادی که به دروغ‌هایی که جونز طرفداری می‌،د، تهدید و مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. افراد غریبه برای ضبط آنها در خانه هایشان حاضر شدند و در ملاء عام با آنها مق، ،د. مردم کامنت های توهین آمیز در شبکه های اجتماعی پرتاب ،د. آنها تهدید به مرگ و تجاوز ، شدند. مردم قبر فرزندان فوت شده خود را که در جریان تیراندازی کشته شده بودند ،اب می ،د. این تهدیدها آنقدر شدید بود که بیشتر والدین مجبور شدند چندین بار جابجا شوند تا از پیروان جونز جلوگیری کنند. این کمپین با الهام از و به دستور ال، جونز انجام شد و حتی یک بار جونز علیرغم درخواست های مکرر مبنی بر توقف فعالیت خود متوقف نشد.

علاوه بر این، این آزار و اذیت بیش از یک دهه رخ داده است. سندی هوک در سال 2012 اتفاق افتاد و هنوز تا به امروز، در سال 2022، افرادی هستند که هنوز دروغ های جونز را باور می کنند و هنوز هم حاضرند قرب،ان را بر اساس این دروغ ها مورد آزار و اذیت قرار دهند. بدترین ،مت این است که جونز کاملاً پشیمان نیست. اگرچه جونز با سوگند اعتراف کرد که تیراندازی رخ داده است، اما رفتار او در طول دادگاه همچنان ادامه داشت و او همچنان به تحریک آزار و اذیت، نه تنها علیه قرب،ان سندی هوک، بلکه اکنون خود قاضی و هیئت منصفه ادامه می دهد. مشخص شده است که تنها راهی که می‌توان والدین سندی هوک را از آسیب‌های آینده ایمن کرد این است که ال، جونز مجبور شود تمام خسارت‌های گذشته، حال و آینده را بپردازد.

آیا به کمک یک وکیل آسیب شخصی نیاز دارم؟

اگر از طریق اعمال م،ب، متقلبانه یا ظالمانه دیگری آسیب شخصی به شما وارد شده است، باید با یک وکیل آسیب های شخصی. یک وکیل ماهر آسیب های شخصی می تواند حقایق پرونده شما را بررسی کند، حقوق و گزینه های شما را بررسی کند و در جلسات و دادگاه از شما نمایندگی کند.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/11/11/the-sandy-،ok-verdicts-a،nst-alex-jones-are-justified/