در صورت استعفای کارفرمایان، کارفرمایان نباید قادر به دریافت هزینه از کارمندان برای آموزش شغلی باشند.


اگر در صورت ، شغل مجبور شوید هزینه های آموزشی را به کارفرمای خود بازپرداخت کنید، آیا شغلی را انتخاب می کنید؟ مفاد قرارداد بازپرداخت آموزشی یا TRAP ها بیشتر در صنایع پرستاری و حمل و نقل باری ظاهر می شوند. اینها هزینه ها کم نیست; آنها اغلب بین 2000 تا 6000 دلار برای هر کارمند متغیر هستند. بسیاری از این کارمندان اغلب غافلگیر می شوند و نمی دانستند که چنین هزینه ای وجود دارد. آنها همچنین دریافتند که بسیاری از این برنامه های آموزشی اضافی هستند، زیرا بسیاری از مهارت های مشابه در مشاغل یا ک، های قبلی به آنها آموزش داده شده است. مطالعات نشان می دهد که نزدیک به 10 درصد از کارگران آمریکایی مصاحبه شده تحت پوشش قرارداد بازپرداخت آموزشی بودند. این رقم ممکن است افزایش یابد زیرا بسیاری از شرکت ها حفظ کارگران را بدون پرداخت بیشتر یا ارائه مزایای بیشتر دشوارتر می دانند.

کارکنان در حال آموزشاستخدام در اراده یک خیابان دو طرفه است

اشتغال به اراده وضعیت واقعی اشتغال در ایالات متحده است. این بدان م،ی است که روابط کاری در ایالات متحده توسط هر یک از طرفین قطع می شود. استثناهای معمولی در قاعده کلی عبارتند از خاتمه بر اساس تبعیض علیه یک ویژگی محافظت شده (نژاد، مذهب، جنس، و غیره) یا تعدیل رابطه دلخواه از طریق قرارداد. اگر قرارداد کاری وجود نداشته باشد یا تبعیض بر اساس یک صفت محافظت شده وجود نداشته باشد، کارفرما یا هر کارمندی می توانند در هر زم، به هر دلیلی به رابطه کار پایان دهند.

فرض ناگفته این است که این رابطه معمولاً به نفع کارفرمایی است که معمولاً طرف قوی‌تر در رابطه است. کارمندان معمولاً برای ،ید غذا و حفظ مک، برای زندگی به کارفرمای خود وابسته هستند، در حالی که کارکنان اغلب به سرعت جایگزین می شوند، به خصوص برای مشاغل کم درآمد. امکان ا،اج یک کارمند به هر دلیل قانونی اغلب کارفرما را در مذاکرات مربوط به شرایط کاری، حقوق، مرخصی و سایر مذاکرات در مزیت بزرگ قرار می دهد. بسیاری از کارمندان مجبورند برای حفظ برابری مذاکره با کارفرمای خود به انواع خاصی از حمایت ها مانند پیوستن به اتحادیه متوسل شوند.

با این حال، پویایی بین کارفرما و کارمند به دنبال همه‌گیری کووید-19 تغییر کرده است. به دلیل بازنشستگی انبوه، مرگ و میر، ناتو، طول، مدت کووید، و عوامل دیگر، اکنون بازاری مورد علاقه نیروی کار است. بسیاری از کارفرمایان با چشم انداز ناآشنا و ناآشنا از کمبود کارکنان یا افزایش دستمزد/شرایط کار مواجه هستند. با این حال، برخی از کارفرمایان ترجیح می دهند کارکنان فعلی را به دلیل تلاش برای ، تنبیه کنند تا اینکه به کارکنان برای آمدن یا ماندن پاداش دهند. برخی از کارفرمایان تا آنجا پیش می روند که از سایر مشاغل به دلیل استخدام کارمندان سابق خود شکایت می کنند. گرفتن حق امتیاز از کارمندان در راستای تلاش برای تنبیه کارمندان به دلیل ، است، حتی اگر با مفهوم استخدام به میل در تضاد باشد.

قراردادهای کاری هنوز تابع قو،ن مربوط به قراردادها هستند

در مورد زم، که “هزینه های آموزشی” در قراردادهای کار گنجانده شده است؟ در حالی که استخدام به میل ممکن است رابطه کار پیش فرض در آمریکا باشد، رابطه به میل را می توان با قراردادی بین کارفرما و کارمند اصلاح کرد. قراردادهای کاری غیرمعمول هستند، اما بی سابقه نیستند. طرفین ممکن است با هر چیزی در قرارداد موافقت کنند، مشروط بر اینکه شرایط منع قانونی نداشته باشد. مقداری قراردادهای کار کارفرمایان را از ا،اج کارمند بدون دلیل منع می کند یا کارفرما را م،م می کند که پس از ، یک بسته انفصال به کارمند بپردازد. اگر یک قرارداد کاری بتواند یک ،ب و کار را مجبور به پرداخت حقوق به کارمند در هنگام ،وج کارمند کند، ممکن است کارمند برای ، کار به کارفرما پول بدهد.

با این حال، همه روابط در موقعیت برابر نیستند. قراردادهای کاری معمولاً زم، وجود دارند که کارمند بسیار مطلوب و/یا اغلب به طور مستقل از قبل ثروتمند باشد. بازیکنان ورزشی که میلیون‌ها دستمزد دریافت می‌کنند و مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ بین‌المللی اغلب قراردادهای کاری دارند. با این حال، این نوع کارمندان از این نظر منحصر به فرد هستند که حقوق آنها اغلب میلیون ها دلار است و بسیاری از آنها به تنهایی قدرت مذاکره قابل توجهی دارند.

در مقابل، افرادی که مشمول این «هزینه‌های آموزشی» می‌شوند، آرایشگران، کامیون‌داران، پرستاران و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی هستند که ممکن است حقوقی معقول اما به سختی گزاف دریافت کنند. بسیاری از آنها ممکن است تازه از مدرسه بیرون آمده باشند و اجاره یک آپارتمان ساده را پرداخت کنند. آنها معمولاً در زمینه هایی کار می کنند که فاقد قرارداد کاری هستند. احتمالاً برای آنها خبری است که یک قرارداد وجود دارد، هرگز مهم نیست که آنها قراردادی دارند که از آنها می‌خواهد به کارفرمایان خود حقوق بدهند. این کارگران یقه آبی قدرت مذاکره مستقلی ندارند و بدون شک طرف ضعیف‌تر در هر مذاکره هستند. در این شرایط، چنین قراردادهای کاری ممکن است غیر وجدان و غیرقابل اجرا باشد.

به طور قطع، مواردی وجود دارد که آموزش معتبر و حتی گران است. با این حال، انتظارات اجتماعی و توازن قدرت به این م،ی است که خطرات آموزش باید بیشتر بر عهده کارفرما باشد، نه کارمند. مردم برای ،ب درآمد کار می کنند. کارفرمایی که کارمندی را شارژ می کند، این هدف را کاملاً تغییر می دهد. یک کارفرما نیز معمولاً در موقعیت بهتری برای جذب هزینه ها نسبت به کارمند متوسط ​​است. استخدام هر گونه کمکی همیشه پرخطر است، اما باز ، یا حفظ یک ،ب و کار نیز خطرناک است. این مسئولیت کارمند نیست که مرکز شهر بالقوه را برای یک شرکت حفظ کند.

آیا به وکیل کار نیاز دارم؟

اگر فکر می کنید که کارفرمای شما حقوق قانونی شما را به ،وان یک کارگر زیر پا گذاشته است، باید یک محلی استخدام کنید وکیل استخدامی برای کمک بیشتر یک وکیل حقوق کار ماهر می تواند از حقوق شما بر اساس قانون محافظت کند. وکیل شما همچنین می تواند به شما در طرح دعوی حقوقی علیه کارفرما و/یا همکار و بازپرداخت خسارات ناشی از خساراتی که متحمل شده اید کمک کند. اگر کارفرمایی هستید که توسط یک کارگر مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید فوراً یک وکیل حقوقی استخدام کنید تا در دادگاه وکالت کند.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/11/07/employers-s،uld-not-be-able-to-charge-employees-for-job-training-if-the-employee-quits/