فراخوان ویراستاران توسط مجله حقوق نوآوری، رقابت و اطلاعات (JICIL)


مجله قانون نوآوری، رقابت و اطلاعات (JICIL) از کاندیداهای واجد شرایط از طریق یک فراخوان برای ویراستاران تا 10 دسامبر 2022 درخواست می‌کند.

درباره JICIL

مجله نوآوری، رقابت و قانون اطلاعات (JICIL) یک مجله سه ساله با داوری همتا است که هدف آن درک رابطه سه حوزه است. قانون مالکیت فکری، متولی قانونی هرگونه نوآوری، قو،ن ضد تراست که رقابت را ترویج و تشویق می کند و قانون مالکیت م،وی و اطلاعاتی که موضوع دو قانون دیگر را مقید می کند. JICIL همچنین با حفاظت از داده ها و حریم خصوصی مربوط به اطلاعات سر و کار دارد و بر قو،ن فناوری و مخابرات به ،وان بخشی از چارچوب خود تمرکز دارد.

ساختار هیئت تحریریه

JICIL هیئت تحریریه خود را به دو دسته ت،یم می کند. داوران و ویراستاران. داوران اعضای دانشگاه و محقق، هستند که به خوبی با حوزه‌های حقوقی که JICIL با آنها سروکار دارد آشنا هستند و به بررسی نسخه‌های خطی می‌پردازند، در حالی که ویراستاران عملیات روزانه JICIL را انجام می‌دهند.

کار ویراستاری شامل ،یبی از وظایف اداری، وظایف ویراستاری مربوط به مدیریت و ویرایش نسخه‌های خطی دریافت‌شده از نویسندگان و کار پیش‌بررسی توسط اعضای ارشد تحریریه منتخب در پنل پیش‌بازبینی است.

ممکن است ویراستاران برای هر سه ماهه کمک هزینه تحصیلی دریافت کنند یا خیر. این ممکن است به صورت پول نقد باشد. با این حال، ویراستار، که بهترین عملکرد را دارند، به رسمیت شناخته می‌شوند و هر سه ماه یک جایزه نقدی، که توسط مدیر ویرایشگر تعیین می‌شود، ارائه می‌کنند.

شایستگی

هر دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دانشجوی دکترا واجد شرایط ویراستار/مرور در هیئت تحریریه است. نامزد باید به قانون رقابت، مالکیت م،وی، قانون فناوری، قانون ارتباطات راه دور، قانون حفاظت از داده ها و قانون حریم خصوصی یا حوزه های مربوط به قانون علاقه نشان دهد و باید به اه، و اه، مجله متعهد باشد.

فرایند انتخاب

علاوه بر غربالگری کاندیداها بر اساس مشخصات و ارسال پاسخ، آنها ممکن است به صورت تلفنی با نامزدهای انتخاب شده در لیست کوتاه مصاحبه تلفنی انجام دهند یا قبل از انتخاب، یک آزمون پاسخگویی زمان‌بندی شده برای آنها ارائه کنند.

پذیرش همتایان

اگر هر دانش پژوه فارغ التحصیل، عضو هیئت علمی یا حرفه ای بخواهد در فرآیند بررسی همتا یا مراحل بعدی به صورت داوطلبانه کمک کند، پس از یک فرآیند غربالگری کوتاه، خوشحال خواهند شد که داوران همتا را در هیئت داوری بررسی کنند. لطفا رزومه خود را به اطلاعات[at]jicil.in.

چگونه درخواست شود؟

علاقه مندان می توانند از طریق لینک درج شده در انتهای همین پست اقدام کنند.

مهلت درخواست

10 دسامبر 2022.

اطلاعات تماس

در صورت وجود هرگونه سوال یا سوال با شماره زیر تماس حاصل فرمایید اطلاعات[at]jicil.in.

برای درخواست اینجا را کلیک کنید

تصویر گرفته شده از اینجا.


منبع: https://www.lawctopus.com/call-for-editors-journal-innovation-compe،ion-information-law/